نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

سریال Chilling Adventures of Sabrina در فصل چهارم به پایان می رسد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل چهارم سریال Chilling Adventures of Sabrina قرار است فصل پایانی آن باشد و این سریال برای فصل جدید تمدید نمی‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) قرار نیست برای یک فصل دیگر تمدید شود و به کار خودش در فصل چهارم پایان می‌دهد. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که فصل چهارم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد و به شکلی ادامه ساخت این سریال لغو شده است. به نقل از خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، فصل چهارم سریال Chilling Adventures of Sabrina در ۸ قسمت تولید شده که در حال حاضر تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده است.

روبرتو آگویر ساکاسا، خالق، نویسنده، ‌تهیه‌کننده و شورانر سریال Chilling Adventures of Sabrina در بیانیه منتشر شده گفت: «کار روی سریال Chilling Adventures of Sabrina از روز اول برای من یک افتخار بزرگ و باورنکردنی بود. من از تمامی تیم تولید، نویسندگان، تدوین‌گران، دستیاران و تمامی کسانی که با عشق و علاقه برای ساخت این سریال و تحقق رویای آن تلاش کردند، تشکر می‌کنم. من همچنین از شرکای سریال در نتفلیکس، برادران وارنر، Berlanti Television و آرچی کمیک سپاسگزارم که به ما اجازه دادند تا داستانی را که می‌خواستیم در سریال روایت کنیم و بگوییم. ما بی‌صبرانه منتظریم تا مردم فصل چهارم را تماشا کنند.»

کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین تصاویر رسمی فصل پایانی سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا توسط Netflix نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

زلدا و هیلدا اسپلمن در فصل چهارم سریال Chilling Adventures of Sabrina

چنس پدرمو در فصل چهارم سریال Chilling Adventures of Sabrina


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده