نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

تصاویری از پشت صحنه فصل سوم سریال Jessica Jones منتشر شد

در تصاویر جدید از پشت صحنه سریال جسیکا جونز (Jessica Jones)، شاهد حضور این شخصیت در خیابان‌های شهر نیویورک هستیم.

چند وقتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری فصل سوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) در شهر نیویورک در جریان است و حال تصاویری از پشت صحنه این سریال با حضور بازیگر اصلی آن منتشر شده است. دو سریال سرویس استریم نتفلیکس و مارول، یعنی Iron Fist (آیرون فیست) و Luke Cage (لوک کیج)، لغو شده‌اند و ادامه‌ای بر آن‌ها نخواهد بود و مشخص هم نیست که سرنوشت سه سریال Daredevil (دِردویل)، The Punisher (پانیشر) و Jessica Jones به چه شکل خواهد بود و آیا این سه سریال می‌توانند بخش تلویزیونی مارول و دنیای ابرقهرمانان آن را نجات دهند و این کمپانی را در این زمینه به جاده‌ٔ موفقیت برگردانند یا خیر. با این حال گویا مراحل تولید و ساخت فصل سوم سریال Jessica Jones به‌خوبی پیش می‌رود و کریستن ریتر، بازیگر نقش شخصیت جسیکا جونز همچنان ستارهٔ اصلی داستان است. در تصاویر منتشرشده از صحنهٔ فیلمبرداری فصل سوم این سریال، کریستن ریتر را در خیابان‌های نیویورک می‌بینیم؛ این تصاویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

چندی پیش نیز سایت دِدلاین در گزارشی اعلام کرد که کریستن ریتر دیگر همچون دو فصل گذشته تنها وظیفهٔ ایفای نقش اصلی داستان سریال Jessica Jones را بر عهده نخواهد داشت و این مرتبه این ستارهٔ دنیای مارول نقشی اساسی نیز در پشت دوربین خواهد داشت و قرار است اولین کارگردانی خود را با ساخت قسمتی از این سریال، تجربه کند. در فصل سوم نیز جسیکا جونز همان امور کارآگاهی خود را انجام می‌دهد و پرونده‌هایش را پیگری می‌کند، اما این مرتبه پای موضوعی شخصی نیز به داستان باز خواهد شد.

هنوز جزئيات داستانی زیادی از فصل سوم سریال Jessica Jones اعلام نشده است. شخصیت جسیکا جونز در کمیک‌های مربوط به همین شخصیت هم آنچنان دنیای بزرگی نداشت و فصل دوم سریال شبکه Netflix نیز بسیار متفاوت با کمیک‌ها بود و احتمالاً سازندگان در فصل سوم نیز همین رویه را ادامه خواهند داد. به نظر می‌رسد فصل سوم بیشتر به رابطهٔ جسیکا با خواهرش بپردازد؛ علی‌الخصوص که در انتهای فصل دوم شاهد تغییراتی در شخصیت پاتریشا واکر/هل کت بودیم.

در فصل دوم سریال جسیکا جونز که سبکی درام، اکشن و ماجراجویی داشت، بازیگرانی چون کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش پاتریشا واکر/هل کت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، جی. آر. رمیرز در نقش اسکار اراچو، تری چن در نقش پرایس چنگ، لیا گیبسن در نقش اینز گرین، کری-ان ماس در نقش جرین هوگارث و جانت مک‌تیر در نقش آلیسا جونز از جمله بازیگران ثابت بوده‌اند و از بازیگران مقطعی و مهمان می‌توان به کلوم کیت رنی در نقش دکتر کارل مالوس، هل اوژان در نقش گریفین سینکلیر، جان وینتیمیلیا در نقش کارآگاه ادی کاستا، ربکا د مورنی در نقش دوروثی واکر، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویل تراوال در نقش ویل سیمپسون اشاره کرد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده