نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

جدیدترین سریال کارگردان فیلم Get Out قرار است از شبکه آمازون پخش شود

سریال The Hunt، جدیدترین اثر جردن پیل که پیش از این کارگردانی فیلم Get Out را بر عهده داشته، قرار است از طریق آمازون پخش شود.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، سریال The Hunt (شکار) جردن پیل، هنرپیشه، کمدین، نویسنده و کارگردان اهل کشور آمریکا که تِم داستانی آن در مورد نازی‌هاست، توسط آمازون خریداری شده است و از طریق این شبکه پخش خواهد شد. خالق مجموعهٔ The Hunt، دیوید ویل است و وی تهیه‌کنندگی و نویسندگی این مجموعهٔ تلویزیونی را نیز بر عهده خواهد داشت.

همچنین چندی پیش سرانجام فیلم جدید جردن پیل، کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد، به‌طور رسمی معرفی شد. پیل با انتشار پوستری در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که فیلم جدیدش Us (ما) نام دارد که طبق توصیف این پوستر، قرار است شاهد یک کابوس جدید از ذهن جردن پیل باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس و وینستون دوک، از جمله بازیگرانی هستند که مذاکرات نهایی خود برای حضور در فیلم Us را آغاز کرده‌اند. جردن پیل کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت و این فیلم توسط بلوم هاوس (Blumhouse) تولید و توسط یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) منتشر خواهد شد. فیلم Us برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفندماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود به‌زودی فیلمبرداری و تولید فیلم Us آغاز شود.

Jordan Peele

مجموعهٔ تلویزیونی The Hunt مجموعاً ۱۰ ساعت خواهد بود و داستان این مجموعه در مورد گروهی از شکارچیان است که در سال ۱۹۷۷ و در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. این شکارچیان پس از مدتی متوجه می‌شوند که صدها نفر از مقامات بلندپایهٔ رسمی حزب نازی در میان آن‌ها زندگی می‌کنند و در حال توطئه‌چینی برای خلق رایش چهارم در خاک ایالات متحده آمریکا هستند. شکارچیان فیلم درگیر نبردی خونین با نازی‌ها می‌شوند و نهایت تلاش خود می‌کنند تا توطئه باقی‌ماندگان حزب نازی در جهت نسل‌کشی جدید و قتل‌عام مردم را خنثی کنند. گفتنی است داستان این مجموعهٔ تلویزیونی برگرفته از برخی وقایع حقیقی است.

داستان این مجموعه در مورد صدها نفر از مقامات بلندپایهٔ رسمی حزب نازی در دههٔ ۷۰ میلادی است که در حال توطئه‌چینی برای خلق رایش چهارم در خاک ایالات متحده آمریکا هستند

مانکی‌پا پروداکشنز (Mokeypaw Productions)، استودیو فیلمسازی جردن پیل و سونار اینترتینمنت (Sonar Entertainment)، تهیه‌کنندگی مجموعهٔ تلویزیونی The Hunt را بر عهده دارند. جردن پیل، وین رازنفیلد، تام لسینسکی و جنا سنتویانی، تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. هنوز تاریخ پخش مجموعهٔ تلویزیونی The Hunt اعلام نشده است.

تقریباً سال گذشته بود که فیلم Get Out اکران خود را روی پردهٔ سینما آغاز کرد و بلافاصله به‌عنوان یکی از آثار ترسناکِ متفاوت و خوش‌ساختی از آن یاد شد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برخلاف انتظارات، اولین تجربهٔ کارگردانی جردن پیل موفقیت‌های فراوانی را برایش به همراه داشت. این فیلم بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت و امتیازات بالایی را از آن خود کرد. ساختهٔ کم هزینهٔ بلوم هاوس، در گیشه نیز عملکردی عالی داشت و با بودجهٔ ۴.۵ میلیون دلاری، به فروش ۲۵۵ میلیون دلاری دست یافت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف نامزد و برندهٔ جوایز زیادی نیز شد. همچنین فیلم Get Out در چهار بخش بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلمنامهٔ اورجینال، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم، نامزد دریافت جایزه در نودمین مراسم سالیانه اسکار شده است. فیلم Get Out یکی از بهترین فیلم‌های اول کارگردانان بوده است و مطمئناً انتظارات از فیلم بعدی جردن پیل بسیار بیشتر خواهد بود و البته با توجه به موفقیت‌های فیلم اول این کارگردان، استقبال تماشاچیان از ساختهٔ دوم نیز بیشتر خواهد بود. جردن پیل در حال حاضر بازیگری را کنار گذاشته است و تمام تمرکز خود را روی نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم بعدی خود، یعنی فیلم Us، قرار داده است. وی این فیلم را برای کمپانی یونیورسال خواهد ساخت؛ جزئیات چندانی از پروژهٔ جدید کمپانی یونیورسال در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که جردن پیل مراحل فیلمبرداری دومین فیلم خود را اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد کرد. جردن پیل اولین سیاه پوستی است که موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامهٔ اورجینال شده است. پیش از این پیل گفته بود که می‌خواهد در مجموع لحن فیلم Get Out را در اثر بعدی خود حفظ کند؛ اما در نظر دارد تا فیلمی متفاوت‌تری را نسبت به فیلم قبلی خود تولید و منتشر کند.این در حالی است که پیل به ساخت دنباله فیلم Get Out نیز ابراز علاقه کرده و گفته است که هنوز داستان‌های بیشتری برای گفتن در دنیای این فیلم وجود دارد.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده