نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

فروش تنها یک بلیط فیلم Man Down با بازی شیا لابوف در بریتانیا

فیلم سقوط مرد (Man Down) با بازی شیا لابوف،‌ در اولین روز اکران خود در بریتانیا تنها یک بلیط فروخته است.

فیلم Man Down جدیدترین فیلمی است که شیا لابوف در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم اخیرا در بریتانیا به روی پرده رفته، اما اکران آن با یک شکست بزرگ همراه بوده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این فیلم در آغاز اکران خود در بریتانیا تنها یک بلیط با قیمتی معادل ۷ پوند (۸.۷۰ دلار آمریکا) در سینمایی واقع در شهر برنلی فروخته است. اگرچه فیلم Man Down در سینماهای بسیار محدود و کمی در بریتانیا اکران شده است، اما در حال حاضر نسخه دیجیتالی این فیلم بر روی پلتفرم‌های مختلف در این کشور در دسترس کاربران قرار دارد و در فروش بسیار ضعیف این فیلم بی تاثیر نبوده است.

با این وجود فیلم Man Down در شروع اکران خود در بریتانیا تنها ۸.۷۰ دلار فروخته است. با این حال، این فیلم عملکرد بسیار بهتری را در آمریکای شمالی داشته است. فیلم Man Down در اوایل ماه دسامبر ۲۰۱۶ در آمریکا به روی پرده رفت و موفق شد ۴۵۴.۴۸۰ هزار دلار فروش کند. اکران این فیلم در سینماهای کم و محدود بوده است. علاوه بر فروش ضعیف در گیشه و عدم استقبال از آن، این فیلم نقدهای بسیار متوسط و ضعیفی نیز از منتقدان دریافت کرده است.

علاوه بر لابوف، جای کورتنی، کلیفتن کلینز جونیور، کیت مارا، و گری الدمن، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Man Down حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Man Down داستان یک تفنگدار نیروی دریایی آمریکا به نام گابریل درامر را روایت می‌کند که پسر خود که جاناتان نام دارد گم کرده است و او باید با کنار هم گذاشتن قطعه‌های سرنخ، پسرش را پیدا کند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیتو مانتیل بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده