// پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲

ناراحتی رنفیلد از دست دراکولا با بازی نیکلاس کیج در اولین تریلر فیلم Renfield

شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم کمدی ترسناک Renfield را پخش کرد که نیکلاس کیج در آن نقش کنت دراکولا را ایفا می‌کند.

فیلم Renfield برای اکران در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) برنامه‌ریزی شده است. در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این اثر پخش شد؛ اثری که با محوریت شخصیت رنفیلد، دستیار کنت دراکولا جلو می‌رود.

نیکلاس هولت که با آثاری همچون فیلم Mad Max: Fury Road، سریال The Great و فیلم The Menu شناخته می‌شود، وظیفه‌ی ایفای نقش رنفیلد را بر عهده دارد. او به‌عنوان دستیار دراکولا از خدمت به این خون‌آشام قدرتمند خسته شده است. این وسط نقش دراکولا را نیکلاس کیج، هنرمند برنده‌ی اسکار بازی می‌کند که فیلم Pig و فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent را می‌توان از آثار قابل‌توجه با نقش‌آفرینی او طی سال‌های اخیر دانست. شما می‌توانید نخستین تریلر فیلم رنفیلد را در ادامه به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

آر. ام. رنفیلد شخصیت کمتر شناخته‌شده‌ای است که نخستین بار در رمان ترسناک دراکولا، اثر برام استوکر در سال ۱۸۹۷ میلادی به وجود آمد. کریس مک‌کی، کارگردان فیلم رنفیلد در این رابطه می‌گوید: «ما مشغول انجام کاری متفاوت هستیم. این اثر فاصله‌ی زیادی با تصور معمول شما از یک فیلم دراکولایی دارد». او توضیح داد که در این‌جا دراکولا به‌عنوان یک رئیس بسیار بد به تصویر کشیده می‌شود. البته مک‌کی نمی‌خواهد مخاطب به اثر او به چشم یک فیلم صرفا خنده‌آور نگاه کند:

«به‌صورت مستقیم یک کمدی نیست. البته که ایده‌ای طعنه‌آمیز [در دل داستان] وجود دارد که می‌پرسد چه می‌شد اگر رئیس تو دقیقا رئیس جهنم بود؟ اما اکشن، احساسات و لحظات دلهره‌آور هم دارد».

کیج برای اجرای نقش دراکولا، نقش‌آفرینی‌های مورد علاقه‌ی خود برای این شخصیت را با یکدیگر ترکیب کرده است. او می‌گوید: «من فکر کردم که می‌توانم کار را با شور و ذوقی که نسبت به کتاب برام استوکر، اجرای کریستوفر لی در فیلم‌های Hammer، اجرای فرانک لانگلا، اجرای گری اولدمن و همین‌طور اجرای بلا لوگوسی دارم، انجام بدهم. می‌خواستم اِلِمان‌هایی از هرکدام از آن‌ها را بپذیرم؛ همین‌طور از بازی ماکس شرک در نقش کنت اورلوک. می‌خواستم مقداری از اکسپرسیونیم آلمان و زبان بدن آن را هم بگیرم».


منبع MovieWeb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده