// شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸

کارگردان Valorant از تیم توسعه این بازی خارج شد

کارگردان بازی Valorant تیم توسعه بازی را ترک می‌کند تا روی پروژه‌ی جدیدی کار کند. همکاری او با استودیو Riot Games قطع نخواهد شد.

جو زیگلر، کارگردان بازی Valorant در شرکت Riot Games، از تیم توسعه‌ی این بازی جدا شده است و به سمت کار روی پروژه‌ی جدیدی می‌رود. زیگلر در پستی در وبسایت Riot Games جدایی خود را پس از هشت سال کار روی این بازی شوتر محبوب رقابتی اعلام کرد. او هفت سال قبل از عرضه و یک سال پس از عرضه‌ی رسمی این بازی روی آن کار کرده بود.

او در این پست از هوادارها و همکاران خود قدردانی کرد: «پس از هشت سال کار روی Valorant و ساختن آن از پایه با تیمی از توسعه‌دهندگان متعهد و پرشور که به‌طور خستگی ناپذیر برای خدمت به همه شما با احترام و تحسینی که شایسته آن هستید کار کرده‌اند، من از سمت کارگردان بازی کنار می‌روم. من موقعیت کارگردانی بازی را به دوست خوبم اندی هو، مدیر ارشد کارگردانی بازی در شرکت Riot می‌سپارم».

اگرچه زیگلر در رایت گیمز باقی خواهد ماند، اما مشخص نیست که در مرحله‌ی بعدی چه کار خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید، استودیو Riot Games پروژه‌های زیادی در راه دارد که هنوز از بسیاری از آن‌ها اطلاعی نداریم. اما درهرصورت، تغییر در رهبری تیم سازنده می‌تواند پیشرفت جالبی را برای برخی از بازی‌ها رقم بزند؛ مخصوصا اثری همچون Valorant که از زمان انتشار رسمی آن یک سال گذشته است. معنای این تغییر برای خود بازی نیز هنوز مشخص نیست و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهند داد.

نام استودیو Riot Games اخیرا بارها در اخبار دیده شده است؛ به‌خصوص پس از حل‌و‌فصل شکایت تبعیض جنسیتی که علیه آن تنظیم شده بود. بازی‌های این استودیو همچنان محبوبیت بالایی دارند و حتی ورود این استودیو به صنعت انیمیشن نیز با نقدهای مثبت رو‌به‌رو شده است. سریال انیمیشنی آرکین توانست توجه بسیاری از مخاطب‌ها را به خود جلب کند. در نتیجه باتوجه‌به همه‌ی موفقیت‌ها، Riot در حال حاضر یک شرکت رو به رشد به نظر می‌‌رسد. بازی Valorant هم‌اکنون برای کامپیوترهای شخصی در دسترس است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده