// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

تعداد بازیکنان بازی بتل رویال Spellbreak به ۵ میلیون نفر رسید

سازنده‌ی بازی بتل رویال spellbreak در توییتر خود اعلام کرد که این بازی از زمان عرضه‌‌ی خود توانسته به تعداد ۵ میلیون بازیکن دست پیدا کند.

بازی Spellbreak ترکیبی از جادو و بازی های بتل رویال است که در آن بازیکنان باید از بین دسته‌های مختلف کاراکتر خود را انتخاب کنند و برای زنده ماندن بجنگند. این بازی که از تابستان سال ۲۰۱۸ تاکنون در حال توسعه بوده است، در تاریخ ۱۳ شهریور ماه امسال بالاخره در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

 توسعه‌دهنده‌‌ی بازی Spellbreak در توییتر خود اعلام کرده است که این بازی اکنون تعداد پنج میلیون بازیکن دارد و چهار میلیون ساعت تماشای استریم روی پلتفرم توییچ را از آن خود کرده است. علاوه‌بر این، بازیکنان در طی مبارزات خود تاکنون میزان ۲۵ میلیارد خسارت جادویی وارد کرده‌اند که بیشتر این بازیکنان در ایالات متحده و پس از آن ژاپن و برزیل هستند.

این آمار بسیار چشمگیر است؛ زیرا نه‌تنها این بازی فقط چند روز پس از عرضه توانست به تعداد دو میلیون بازیکن برسد بلکه توانست این کار را در دوره‌ای که بازی‌های بتل رویال رقابت شدیدی با هم دارند انجام دهد.

بازی Spellbreak خود را کاملاً از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند، زیرا در این بازی طلسم‌های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود و بازیکنان می‌توانند این طلسم ها را با هم ترکیب کنند. بازی Spellbreak بیشتر شبیه یک یک بازی اکشن نقش آفرینی است اما در آن شما با بازیکنان دیگری مبارزه می‌کنید.

Spellbreak هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس است و در حال حاضر روی ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی همچنین از قابلیت cross-play پشتیبانی می‌کند و به بازیکنان روی سیستم‌های عامل‌ مختلف اجازه می‌دهد تا با یکدیگر مبارزه کنند. به نظر می‌آید که ما باید برای انتشار جزئیات بیشتری در ماه‌های آینده در مورد به‌روزرسانی‌های پیش رو منتظر بمانیم.

امار بازیکنان بازی spellbreak


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده