نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸

تصویر جلد قسمت اول کمیک The Witcher: Fading Memories رونمایی شد

شرکت دارک هورس کمیکس اخیرا تصویری از جلد قسمت اول سری کتاب کمیک The Witcher: Fading Memories منتشر و در ادامه تاریخ شروع انتشار این مجموعه جدید را هم اعلام کرد.

مدتی پیش شرکت دارک هورس کمیکس اعلام کرده بود که طرفداران سری The Witcher منتظر یک مجموعه کاملا جدید از این شخصیت محبوب باشند. سری کتاب کمیک The Witcher: Fading Memories قرار بود که در سال جاری منتشر شود اما به خاطر بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، انتشار این مجموعه عقب افتاد. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این شرکت اعلام کرده که این مجموعه به تقویم انتشار بازگشته است و در تاریخ ۲۵ نوامبر منتشر خواهد شد. برای تجلیل از همین تاریخ جدید، شرکت دارک هورس تصویر بسیار زیادی از جلد این کتاب کمیک منتشر کرده که جرمی ویلسون طراحی آن را برعهده داشته است.

در این تصویر، ما شاهد این هستیم که گرالت محاصره شده است. اما همه ما خوب می‌دانیم که این محاصره شدن، اصلا نمی‌تواند گرالت را متوقف کند و باعث نمی‌شود که یک سری سر در هوا معلق نشوند. برای افرادی که فراموش کرده‌اند یا اطلاعی ندارند، سری کتاب کمیک The Witcher: Fading Memories قرار است داستان کاملا جدیدی را به مخاطب ارائه دهد که در دنیای The Witcher 3: Wild Hunt جریان دارد. داستان این مجموعه به قلم بارتوز استیبور (هنرمند مجموعه Jim Henson's The Storyteller: Sirens) نوشته و تصاویر آن هم توسط آماد میر (هنرمند کمیک Zarathustra) طراحی شده است.

گرالت/ویچر در کمین برای مبارزه با دشمنان هیولایی خود

زمانی‌که شما گرالت را در این خط داستانی ببینید، کاملا متوجه می‌شود که یک سری چیزها برای این شکارچی هیولا تغییر کرده است. دیگر شکار هیولا آن تجارت پرسودی که قبلا بود، نیست و حالا تهدیدهایی که از طرف هیولاها صورت می‌گرفت، در سراشیبی رو به پایین قرار دارد و در حال کاهش یافتن است. در نتیجه این اتفاق هم گرالت در تلاش است تا بتواند زندگی را سپری کند و همچنان زنده بماند. اما زمانی‌که یک درخواست جدید از طرف شهر توویتز اعلام می‌شود، روزنه کوچکی از امید در دل گرالت زنده می‌شود که شاید قرار است دوباره به اوج خود بازگردد. در ابتدا به نظر می‌رسد که درخواست آن‌ها واقعی است اما چیز مشکوکی در رابطه با این شهر و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد، وجود دارد.

همان‌طور هم که پیشبینی می‌شود، گرالت تصمیم دارد که ته و توی این ماجرا را در بیاورد و به اصل ماجرا پی ببرد. او حالا باید در سرتاسر این مصیبت جان سالم به در ببرد و راهی برای کسب درآمد و گذران زندگی پیدا کند. قسمت اول سری کتاب کمیک The Witcher: Fading Memories که کلا چهار قسمت دارد، در تاریخ ۲۵ نوامبر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. خلاصه داستان رسمی‌ای که از این خط داستانی منتشر شده، به شرح زیر است:

درست از زمانی‌که تهدیدهای هیولایی کم شدند و ظاهرا از بین رفتند، گرالت تبدیل به یک فرد فقیر و افسرده شده است. همیشه زندگی برای ویچرها سخت بوده است؛ اما حالا که کار خیلی کم شده، وضعیت و زندگی برای گرالت، چندین برابر سخت‌تر شده است. زمانی‌که گرالت فرصت‌های جدید را برای مسیر زندگی خودش بررسی می‌کند، یک درخواست از طرف شهردار شهر توویتز به گرالت می‌رسد؛ یک شهر کوچک که بچه‌های این شهر توسط فاگلت‌ها ربوده می‌شوند... اما از طرف دیگر هم یک چیزی درباره این تهدید جدید، درست به نظر نمی‌رسد و به نظر می‌آید که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده