// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

راهنمای چالش های فصل سوم از چپتر دوم Fortnite | هفته نهم

فصل سوم بازی فورتنایت چپتر 2 پس از هفته‌ها انتظار بالاخره در دسترس قرار گرفت و در این راهنما، چالش‌های هفته نهم را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

در فصل سوم از بازی فورتنایت چپتر 2 شاهد تغییرات زیادی در داخل بازی هستیم. بالا آمدن سطح آب، یکی از اصلی‌ترین تغییرهای فصل Splash Down است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، اعلام کرده به مرور زمان شاهد پایین آمدن سطح آب خواهیم بود. با شروع فصل جدید، راهنمای چالش‌های هفتگی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در هفته نهم از فصل سوم شاهد هفت چالش هستیم و اسم خاصی هم برای چالش‌های هفتگی در نظر گرفته نشده است. در ادامه راهنمای دریافت آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. 

نگاه به ساحل فورتنایت

چالش‌های هفته نهم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Pleasant Parkهفت عدد صندوق را در Pleasant Park پیدا کنید
Eliminations at The Fortilla سه نفر را در The Fortilla بکشید
Gas up a Vehicle at Catty Cornerبنزین یک ماشین را در منطقه Catty Corner پر کنید
Stoke Campfires at Camp Codسه کمپ‌فایر منطقه Camp Cod را روشن کنید
Collect Metal at Hydro 16۲۰۰ عدد فلز را در منطقه Hydro 16 جمع آوری کنید
Eliminate Henchmen or Maraudersهفت عدد از Marauderها را بکشید
Eliminate Henchmen or Marauders۷۰ عدد از عدد از Marauderها را بکشید

در جریان اولین چالش از هفته نهم بازی Fortnite، بازیکنان باید هفت صندوق را در منطقه Pleasant Park پیدا کنند. این در حالی است که در دومین چالش، باید سه‌نفر از بازیکنان را در منطقه The Fortilla بکشید. در ادامه، با باز کردن نقشه و نگاه کردن به منطقه Catty Corner، متوجه می‌شوید که در جنوب غربی این منطقه یک پمپ بنزین وجود دارد. تنها کافی است سوار ماشین و وارد پمپ بنزین شوید. برای جمع‌آوری ۲۰۰ عدد فلز هم نقشه خود را باز کنید و در سمت شرف محیط Slurpy Swamp، یک محیط دیگر را مشاهده می‌کنید که اسمی برای آن درنظر گرفته نشده است. تنها کافی است وارد این منطقه شوید و ۲۰۰ عدد فلز فارم کنید. 

دو چالش انتهایی هفته نهم هم به یک دیگر مربوط هستند. در این دو چالش باید Marauderهای بازی را از بین ببرید که در نقاط مختلفی رویت می‌شوند. در اولین چالش باید تنها هفت نفر از آن‌ها را بکشید. این در حالی است که دومین چالش، پس از کشتن ۷۰ عدد از Marauderها کامل می‌شود.

چالش Stoke Campfires at Camp Cod

کاربران با تماشای ویدیو زیر، محل دقیق سه کمپ‌فایر مورد نظر در منطقه Camp Cod را مشاهده خواهند کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده