نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Syn با حال و هوای سایبرپانک توسط Tencent معرفی شد

بازی شوتر اول شخص Syn دارای بخش طراحی شخصیت کاملی خواهد بود.

شرکت تنسنت (Tencent) به‌تازگی در کنفرانس سالانه‌ی خود به معرفی پروژه‌ای جدید با اسم رمز Syn پرداخته که قرار است یک بازی شوتر اول شخص با حال و هوای سایبرپانک باشد؛ پروژه‌ای که توسط یکی از زیرمجموعه‌های تنسنت به‌نام Lightspeed and Quantum Studios تولید می‌شود و نمایش اولیه‌ی آن بیشتر به معرفی ویژگی‌های شخصی‌سازی پرداخته است.

این بازی جهان‌باز (اپن‌ورلد) برای پی سی و کنسول‌ها در دست تولید است (کنسول‌هایی که هنوز اطلاعی از آن‌ها نداریم) و تنسنت برای آن به‌سراغ بازاریابی کاملی در سطح جهان خواهد پرداخت و برخلاف بعضی از آثار چینی، احتمالاً شاهد انتشار گسترده‌ی آن برای آمریکا و اروپا هم خواهیم بود.

بازی سایبرپانک Syn

تریلر Syn بیشتر حکم یک دموی تکنیکی را دارد و هرچند اطلاعات زیادی از دنیای بازی و داستان آن به مخاطب نمی‌دهد، ولی حکایت از این دارد که ماجراهای بازی در سال ۲۰۳۵ رخ می‌دهد؛ دورانی که انسان‌ها درکنار حیوانات سایبرنتیکی (ترکیبی از موجود زنده و قطعات روباتیک) زندگی می‌کنند و به‌دلیل تم سایبرپانک بازی هم شاهد محیط‌هایی نئونی و پر زرق‌وبرق در آن هستیم.

جالب‌ترین ویژگی نمایش‌داده‌شده در این دموی کوتاه به بخش طراحی شخصیت برمی‌گردد و می‌توانیم گزینه‌های متنوعی را برای انجام کارهایی مثل تغییر حالت موی شخصیت‌ها ببینیم؛ موهایی بسیار باکیفیت که طبق گفته‌ی سازندگان بازی در طراحی آن‌ها از شرکت اپیک گیمز (Epic Games) کمک گرفته شده و در سایر بخش‌های بازی هم به خوبی از قدرت موتور گرافیکی آنریل (Unreal Engine) استفاده شده است.

بازی Syn محصول Tencent

درکنار شخصیت اصلی، می‌توان حیوان همراه او را هم شخصی‌سازی کرد؛ حیواناتی که شامل مواردی چون یوزپلنگ و خرس می‌شوند و می‌توان هم قابلیت‌های آن‌ها را تغییر داد و هم به‌سراغ تغییر ظاهر آن‌ها رفت و مثلاً خرس را با اسکین پاندا همراه کرد. همچنین وسایل نقلیه‌ی متنوعی هم برای بازی در نظر گرفته شده‌اند و بازیکن می‌تواند ماشین خود را از بین نمونه‌های متنوعی انتخاب کند که هرکدام سرعت، مقاومت و قابلیت حمل بار خاص خود را دارند. هر ماشین هم امکانات متعددی برای تغییر شکل و شمایل و ویژگی‌های خود به بازیکن می‌دهد.

شخصی سازی بازی Syn محصول تنسنت

دانلود ویدیو از یوتیوب

درحالی‌که بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) تا کمتر از پنج ماه دیگر به‌دست علاقمندان می‌رسد، شاید بازی Syn هم بتواند در آینده حال و هوای متفاوتی از تم سایبرپانک را به دوست‌داران این نوع فضاها تقدیم کند؛ پروژه‌ای که البته هنوز برای قضاوت در مورد آن خیلی زود است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده