نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

جی. کی. سیمونز از بازگشت دوباره جیمز جونا جیمسون به دنیای سینمایی مارول می‌گوید

جی. کی. سیمونز به‌تازگی اعلام کرد که طرفداران مرد عنکبوتی می‌توانند انتظار مشاهده‌ی جیمز جونا جیمسون در فیلم‌های بیشتری را داشته باشند.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جی. کی. سیمونز اخیراً اعلام کرد که طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌توانند انتظار مشاهده‌ی جیمز جونا جیمسون را در فیلم‌های بیشتری داشته باشند. این بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در گفت‌وگو با برنامه‌ی جس کاگل از رسانه‌ی سریوس‌اکس‌ام اظهار داشت که پیش از این نقش جیمز جونا جیمسون را در یک پروژه‌ی تازه ایفا کرده است و علاوه‌بر آن می‌خواهد این نقش را دست کم یک‌بار دیگر تکرار کند. سیمونز در این‌باره گفت:

اگر بخواهم کوتاه پاسخ دهم باید بگویم که بله [من برای ایفای نقش جیمز جونا جیمسون باز می‌گردم]. ماجراهای جیمسون پس از یک وقفه‌ی چند ساله همچنان ادامه دارد. کسانی که به اندازه‌ی کافی برای تماشای اتفاقات پس از تیتراژ پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) شکیبایی به‌خرج دادند، شاهد این کاراکتر بودند. جیمز جونا جیمسون در یک فیلم دیگر هم ظاهر می‌شود و تا جایی‌که من اطلاع دارم، حضور این کاراکتر در یک پروژه‌ی دیگر هم برنامه‌ریزی شده است. پس می‌توان اظهار امیدواری کرد که بازی در این نقش تا ابد ادامه یابد.

جی. کی. سیمونز نقش این کاراکتر کمیک بوکی کلاسیک را اولین‌بار در فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) سال ۲۰۰۲ ایفا کرد و پس از آن در تمام فیلم‌های مرد عنکبوتی با بازی توبی مگوایر جلوی دوربین رفت. در آن زمان جیمسون که از مرد عنکبوتی متنفر بود، به‌عنوان سردبیر روزنامه‌ی دیلی بیوگل فعالیت می‌کرد و پیتر پارکر درست مثل کمیک‌ها سِمت عکاس خبری را در این روزنامه تخیلی شهر نیویورک داشت. بااین‌حال سیمونز در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» نقش جیمسون را نه به‌عنوان یک روزنامه‌نگار، بلکه به‌عنوان مجری یک برنامه‌ی رادیویی تکرار کرد. همچنین جی.کی. سیمونز تنها بازیگر فیلم‌های Spider-Man به کارگردانی سم ریمی است که هنوز در دنیای سینمایی مارول نقش‌آفرینی می‌کند. 

فیلم Spider-Man: Far From Home که جان واتس سکان هدایت آن را در دست داشت، داستان پیتر پارکر را پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) روایت کرد که به‌همراه دوستانش به اردویی به اروپا می‌رود و در این سفر با نیک فیوری مواجه می‌شود که از او برای نابودی المنتال‌ها درکنار میستریو کمک می‌خواهد. این فیلم که تام هالند، ساموئل ال. جکسون، زندیا کلمن، کوبی اسمالدرز، جان فاورو، جیکوب باتالون، انگوری رایس، تونی ریوولوری، جی.بی اسموو، ریمی هی، مارتین استار، مریسا تومی، جیک جیلنهال و جی.کی. سیمونز را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی ۱۶۰ میلیون دلاری توانست ۱.۱۳۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. همچنین مدتی قبل شرکت مارول از تعویق اکران فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) تا تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) خبر داد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده