نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر جدید The King’s Man با تمرکز روی صحنه‌های اکشن فیلم منتشر شد

والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم The King’s Man را منتشر کرده‌اند که نمای بهتری از صحنه‌های اکشن فیلم را ارائه می‌دهد.

ماه تیر گذشته بود که استودیو قرن بیستم و والت دیزنی اولین تیزر تریلر قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) را منتشر کردند و در ادامه دومین تریلر این فیلم اکشن در ماه مهر گذشته منتشر شد، اما مدت کوتاهی بعد اکران این فیلم تا شهریور امسال عقب افتاد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سومین تریلر فیلم The King’s Man (کینگز من) منتشر شده است. استودیوی قرن بیستم و دیزنی اخیرا تریلر جدید و نهایی این فیلم اکشن را منتشر کرده‌اند تا مشخص شود که این فیلم قرار است طبق برنامه روی پرده‌های سینما برود. تمرکز تریلر جدید فیلم The King’s Man روی صحنه‌های اکشن فیلم است و نگاه بهتر و عمیق‌تری از آن را ارائه می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت رالف فاینز درواقع بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم خواهد بود که هر دو در جنگ جهانی اول نیز شرکت داشته‌اند. سازمان کینگزمن درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود و جان میلیون‌ها نفر را نجات دهند. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم The King's Man منتشر شده است که در این پوستر نمای جالبی از شخصیت‌های این قسمت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم The King’s Man

هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

فیلم The King’s Man برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده