نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵

تریلر هنگام عرضه‌ بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

دقایقی پیش حساب کاربری یوتیوب پلی ‌استیشن تریلر رسمی هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 را منتشر کرد. ماجراجویی الی ادامه دارد.

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام تریلر رسمی هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 توسط حساب کاربری PlayStation در یوتیوب منتشر شد. این تریلر ۵۰ ثانیه‌ای، لحظاتی از ماجراجویی الی و مصمم بودن او برای گرفتن انتقام را به ما نشان می‌دهد. بااین‌حال، بیشتر تصاویر این تریلر را در نمایش‌های قبلی دیده بودیم و حاوی تصاویر جدید بسیار کمی است. بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن)، به‌صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و به احتمال فراوان پس از عرضه‌ی پلی‌ استیشن 5 برای این کنسول بهینه‌سازی می‌شود.

با وجود درز اطلاعاتی از داستان و پایان این بازی در اینترنت، هم‌چنان طرفداران این بازی برای عرضه‌ی آن و تجربه‌ی این اثر لحظه‌شماری می‌کنند. نیل دراکمن، کارگردان این بازی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این اطلاعات به هیچ عنوان صحیح نیستند و کاربران باید خودشان پس از تجربه‌ی بازی آن را بررسی کنند؛ این مصاحبه به‌میزان بسیار زیادی ناامیدی طرفداران این بازی را از داستان آن، از بین برد. طبق اطلاعات و اخبار منتشر شده، مدت زمان گیم‌پلی این بازی دو برابر نسخه اول مجموعه یعنی تقریبا بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت است.

به‌هرحال تنها ۱۰ روز تا عرضه‌ی بازی زمان باقی مانده است و همه‌ی دوست‌داران بازی به‌شدت منتظر انتشار آن هستند. تریلر رسمی منتشر شده‌ توسط سونی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

تماشا در آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده