// سه شنبه, ۶ خرداد ۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

نیت فاکس، کارگردان Ghost of Tsushima، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که بازی Red Dead Redemption، اولین الهام بخش این بازی بوده است.

معمولا بازی‌های جهان باز راک استار گیمز (Rockstar Games) الهام بخش بازی‌های بسیاری هستند و بازی Ghost of Tsushima هم از این قاعده مستثنا نیست. شاید با خود فکر کنید که مجموعه Grand Theft Auto، همان مجموعه‌ای است که استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) برای خلق Ghost of Tsushima از آن الهام گرفته است، اما باید بدانید که درواقع Red Dead Redemption منبع الهام سازندگان بوده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نیت فاکس، کارگردان Ghost of Tsushima، در مصاحبه اخیر خود در مورد بازی‌هایی صحبت کرده که در خلق گوست آو سوشیما از آن‌ها الهام گرفته شده است. باتوجه‌به صحبت‌های او، نسخه اول مجموعه Red Dead Redemption، اولین الهام بخش بازی Ghost of Tsushima بوده است. نیت فاکس دراین‌باره می‌گوید: 

می‌توانم بگویم که Red Dead Redemption، اولین الهام بخش بازی Ghost of Tsushima بوده است. البته منظورم Read Dead 2 نیست، بلکه بازی Read Dead Redemption است؛ زیرا آن‌ها با ساخت این بازی، فانتزی یک کابوی یاغی بودن را زنده کردند. مناظر بازی، نحوه صحبت شما با مردم و کاراکترها و همچنین نحوه حرکت کردن کاربر در جهان بازی، هویت اصلی بازی را نشان می‌دهد. برای ما، من اعلام کردم که برای هیجان‌زده کردن کاربران، باید از این فرمول استفاده کنیم. 

همچنین در ادامه مصاحبه، نیت فاکس اعلام کرده که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی دیگری است که آن‌ها از آن برای خلق جهان سوشیما الهام گرفته‌اند. او دراین‌باره می‌گوید:

زمانی‌که در حال توسعه بودیم، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild عرضه شد و به‌خوبی نشان داد که استفاده از المان کنجکاوی، می‌تواند در راه‌وروش‌های مختلفی کارآمد باشد. درحالی‌که می‌خواستیم که بازیکن آزادانه در جزیره سوشیما بگردد و از موارد آماده مختلفی استفاده نکند، به این فکر کردیم که این بازی می‌تواند الهام بخش ما باشد تا عمیق‌تر وارد این قضیه شویم و موانع را از سر راه خود برداریم. 

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های نیت فاکس چیست؟ بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر ماه روی پلی ‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

منبع Gamingbolt

کاراکتر باقی مانده