نویسنده: رضا اسکندری
// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۹

فروش بازی SuperHot VR از مرز دو میلیون نسخه عبور کرد

بازی SuperHot VR به فروش دو میلیون نسخه دست پیدا کرد.

نسخه‌ی اول شخص بازی SuperHot Team پس از عرضه‌، توانست محبوبیت زیادی را بین کاربران به‌ دست آورد ولی نسخه‌ی فرعی آن که یک بازی واقعیت مجازی جذاب است، به یک موفقیت بزرگ برای تیم توسعه‌ دهنده‌ی آن تبدیل شد و توانست به فروش دو میلیون نسخه در سراسر جهان دست پیدا کند. جالب است بدانید در فروردین سال گذشته (آوریل ۲۰۱۹) پس از عرضه‌ی سراسری آن، هر دو نسخه‌ی بازی در مجموع به فروش دو میلیون نسخه دست پیدا کردند که از این تعداد فقط ۸۰۰ هزار نسخه مربوط‌به حالت حقیقت مجازی آن بود که توانست بعد از گذشت ۷ روز از عرضه‌ی آن، دو میلیون دلار سود خالص به همراه داشته باشد.

Superhot VR

مقاله‌ی مرتبط:

شاید بازی‌های واقعیت مجازی هنوز به محبوبیت زیاد و همه‌گیری جهانی نرسیده‌اند ولی بازی SuperHot VR به فروش بالای خود ادامه می‌دهد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. صرف‌نظر از این موضوع که بازی‌های واقعیت مجازی، هنوز به محبوبیت سایر بازی‌های ویدیویی نرسیده‌اند، ولی صنعت بازی‌های حقیقت مجازی و بازار آن طی سال‌های اخیر به سرعت در حال گسترش است. نرم‌ افزار شرکت Valve؛ Half Life: Alyx، که در اسفند ماه عرضه شد، یک نمونه‌ی بسیار خوب از پیشرفت این صنعت است. همچنین بازی حقیقت مجازی Beat Saber با فروش بیش از یک میلیون نسخه عملکرد بسیار خوبی در بازار بازی‌های واقعیت مجازی داشته است.

به‌ هر حال گذر زمان نشان خواهد داد که تعداد بازیکنان بازی‌های واقعیت مجازی، به چه اندازه افزایش پیدا خواهد کرد؛ به‌خصوص در حال حاضر که به عرضه‌ی نسل آینده‌ی کنسول‌های بازی‌های ویدیویی بسیار نزدیک هستیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده