// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۵

فروشگاه پلی استیشن چین به‌ صورت موقت از دسترس خارج شد

دنیل احمد به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که فروشگاه پلی استیشن چین به‌طور موقت به‌خاطر ارتقاهای امنیتی از دسترس شده است.

چین، جزو آن کشورهایی است که بازی‌های مختلفی در آن عرضه نمی‌شوند و فروشگاه پلی استیشن این کشور هم بازی‌هایی را برای خرید قرار می‌دهد که مورد تایید قرار گرفته‌اند. این در حالی است که به‌تازگی فروشگاه پلی‌استیشن چین و مناطق تحت سلطه، از دسترس خارج شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دنیل احمد در حساب کاربری توییتر خود با نقل قول گرفتن از شعبه چین پلی استیشن، اعلام کرده که فروشگاه‌ پلی‌استیشن چین و مناطق تحت سلطه از ساعت هفت صبح روز ۲۱ اردیبهشت ماه از دسترس خارج شده است. هنوز دلیل اصلی این اتفاق اعلام نشده است. به‌عبارتی دنیل احمد در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که این اتفاق به‌صورت موقت است و تنها دلیل اعلام شده، ارتقاهای امنیتی است. 

دنیل احمد در توییت دیگری اعلام کرد که تنها دلیل اصلی توییت او، صحبت‌های اخیر یکی از هواداران ایکس‌باکس در شبکه اجتماعی Weibo بوده است. شخص مورد نظر مدعی شده بود که گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات فروشگاه پلی‌‌استیشن چین و مناطق تحت سلطه منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران به سایر سرویس‌های خارجی دسترسی داشته‌اند. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد سونی برای حل کردن این موارد امنیتی، فروشگاه پلی‌استیشن را از دسترس خارج کرده باشد.

همچنین یکی دیگر از کاربران هم در جواب به دنیل احمد گفته است که آپدیت امنیتی برای بررسی بازی‌هایی است که قوانین چین را نقص می‌کنند و دنیل احمد، در جواب اعلام کرده است که تمامی بازی‌های قرار گرفته در فروشگاه پلی‌استیشن چین، از قبل مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

فروشگاه پلی استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده