نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

امکان ثبت نام در فاز بتای Second Extinction هم‌اکنون فراهم شده است

توسعه دهندگان سیستمیک ری‌اکشن امکان پیش ثبت نام برای شرکت در نسخه آزمایشی بازی Second Extinction را فراهم کرده‌اند.

بازی جدید Second Extinction، جدیدترین ساخته‌ی استودیو سیستمیک ری‌اکشن در سبک شوتر اول شخص و گروهی است که در جریان آن بازیکنان باید با دایناسورها و هیولاهای مختلفی مبارزه کنند. این بازی قرار است علاوه بر ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس برای پلتفرم پی سی نیز منتشر شود و از این رو توسعه دهندگان سیستمیک ری‌اکشن در نظر دارند تا امکان دسترسی علاقه مندان به فاز بتای آن را فراهم کنند. به تازگی تریلر رونمایی از این بازی نیز در برنامه اینساید ایکس باکس به نمایش گذاشته شد که می‌توانید با مراجعه به این لینک، به آن نگاهی داشته باشید.

ظاهراً امکان ثبت نام در نسخه آزمایشی بازی Second Extinction از همین الان برای کاربران پی‌سی فراهم شده و برای این منظور، ابتدا باید یک بازیکن دیگر را برای شرکت در این برنامه دعوت کنید. در صورت دعوت از بیش از یک بازیکن، جوایز ویژه‌ای در بازی به شما اختصاص داده خواهد شد.

Second Extinction

برای ثبت نام در فاز بتای بازی Second Extinction موسوم به War Support باید از طریق این لینک اقدام کنید. بعد از دعوت از یکی از دوستان برای شرکت در این برنامه، دسترسی شما به نسخه آزمایشی بازی بعد از اعلام تاریخ شروع، برقرار خواهد شد. ظاهراً با دعوت از سه نفر، یک «پلاک نام» ویژه را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. این هدیه، با دعوت از پنج بازیکن به یک اسکین جذاب برای سلاح‌ها ارتقاء یافته و با هفت نفر، یک ایموت جدید را دریافت خواهید کرد.

Second Extinction یک شوتر اول شخص و سه نفره است که در آن به همراه دوستان خود به جنگ موجودات غول پیکر خواهید رفت. استودیوی سازنده این بازی، بخشی از گروه Avalanche Studios محسوب می‌شود که تجربه این بازی را بسیار هیجان انگیز و سرشار از اتفاقات اکشن توصیف کرده است. برخی از ویژگی‌هایی که در خصوص گیم پلی بازی مطرح شده عبارتند از:

تجربه بسیار شدید و هیجان انگیزی از سبک Co-op سه نفره

«زمین مورد تاخت و تاز دایناسورهای غول‌پیکر و جهش یافته قرار گرفته و شما مأموریت دارید تا به همراه دو مبارز دیگر، با پشت سر گذاشتن عملیات‌های جنگی کوتاه ولی بسیار شدید زمین را پس بگیرید.»

نبرد با هیولاهای جهش یافته

«این دایناسورها پیچ شباهتی با چیزهایی که در کتاب‌های تاریخ خود دیدید نخواهند داشت. این موجودات، از رپتورهای الکتریکی گرفته تا تی‌رکس‌های تقویت شده را شامل شده و تا چشم کار می‌کند سرتاسر زمین را تحت تسلط خود درآورده‌اند. این موجودات خطرناک، طی اتفاقات عجیب و غریبی به ماشین‌های کشتار تبدیل شده‌اند.»

Second Extinction

تجربه بی‌نظیرِ اکشنِ بازی

«در این بازی، با ترکیب قابلیت‌ها و سلاح‌های مختلف اعضای تیم، نیروی نابودگری را علیه دشمنان چالش برانگیز بازی به کار خواهید گرفت.»

در یک عملیات مشترک شرکت کنید

«تلاش تمامی اعضای این جامعه‌ی کاربری، نتیجه‌ی نبرد علیه دایناسورها را شکل خواهد داد.»

زمان انتشار نسخه کامل بازی یا آغاز فاز بتای Second Extinction هنوز مشخص نشده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده