// یکشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Mafia II: Definitive Edition و SNK Gals’ Fighters برای سوییچ درجه بندی سنی شدند

اخیرا دو بازی Mafia II: Definitive Edition و SNK Gals’ Fighters در کشور کره‌ جنوبی برای کنسول نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شدند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، گروه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در کشور کره‌ی جنوبی در تازه‌ترین اقدام خود دو بازی Mafia II: Definitive Edition و SNK Gals’ Fighters را برای کنسول نینتندو سوییچ درجه‌بندی سنی کرد که می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید. بازی Mafia II در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد و در سال ۲۰۱۱ هم برای مک در دسترس قرار گرفت. همان‌طور که از نام بازی Mafia II: Definitive Edition پیدا است، با یک نسخه آپدیت شده برای پلتفرم‌های نسل حاضر روبرو هستیم.

بازی Mafia II Definitive Edition

بازی مبارزه ای SNK Gals’ Fighters هم که در سال ۲۰۰۰ برای کنسول Neo Geo Pocket Color منتشر شد، یک بازی فایتینگ دوبعدی با شخصیت‌های دختر است که از مجموعه‌های SNK وارد این بازی شده‌اند. در راستای سایر اخبار مرتبط، کسانی که نسخه سوییچ بازی Samurai Shodown را پیش‌خرید می‌کنند، بازی Samurai Shodown 2 را هم برای کنسول Neo Geo Pocket دریافت خواهند کرد؛ از این‌رو ممکن است مجموعه Samurai Shodown NeoGeo Collection هم به‌عنوان هدیه شامل بازی SNK Gals’ Fighters باشد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده