// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

آپدیت جدید ایکس باکس وان گزینه Surprise Me را به این کنسول اضافه می‌کند

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای ایکس باکس وان منتشر شده که دکمه Surprise Me را به بخش بازی‌ها اضافه کرده و شاهد بهبودهایی برای برنامه میکسر هستیم.

در ماه مارس بود که مشخص شد مایکروسافت با کمک کاربران ایکس باکس اینسایدر در حال کار روی اعمال تغییرات کلی روی بخش Xbox Guide کنسول ایکس باکس وان است. بااینکه در جریان آپدیت اخیر Xbox One، شاهد نسخه تغییر یافته Xbox Guide نیستیم، اما تغییرات دیگری در بخش بازی‌های من و برنامه مایکروسافت میکسر اعمال شده است.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کاربران ایکس‌باکس وان پس از به‌روزرسانی کنسول خود، یک دکمه جدید را در بخش My Games مشاهده می‌کنند. این دکمه در بالا و سمت راست قرار داده شده و Surprise Me نام دارد. بازیکنان با اعمال تغییرات و فیلترهای مختلف روی این دکمه، می‌توانند پیشنهادهای مختلفی را کسب کنند. این پیشنهادها باعث می‌شود تا در مواقعی که نمی‌دانید به‌سراغ کدام یک از بازی‌های خود بروید، تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. 

کاربرانی که ازطریق سرویس استریم مایکروسافت میکسر، بازی‌های خود را استریم می‌کنند، از این پس تنها با فشردن یک دکمه می‌توانند به منوی تنظیمات استریم خود بروند. همچنین بهبودهای دیگری در بخش نمایش شکلک‌ها و Subscriber Badge کاربران انجام شده است. آپدیت دو ماه پیش ایکس‌باکس وان هم مواردی مثل بلاک کردن اخبار مختلف در صفحه Home را در اختیار کاربران قرار داد. انتظار می‌رود در جریان به‌روزرسانی سیستمی آینده ایکس‌باکس وان، شاهد اعمال تغییرات Xbox Guide باشیم. 


منبع Onmsft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده