نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

امانوئل چریکی و اریک والدز به سریال Superman and Lois پیوستند

امانوئل چریکی نقش لانا لنگ و اریک والدز نقش کایل کاشینگ را در سریال اکشن-درام Superman and Lois شبکه‌ی The CW ایفا می‌کنند.

 امانوئل چریکی، بازیگر سریال‌های Entourage (دارودسته) و The Passage (پاساژ) و اریک والدز، بازیگر سریال Graceland (گریس‌لند) برای ایفای نقش‌های اصلی سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) شبکه‌ی The CW انتخاب شدند. به گزارش ددلاین، امانوئل چریکی نقش لانا لنگ، دوست دوران کودکی و اولین معشوقه‌ی کلارک کنت و اریک والدز نقش کایل کاشینگ، همسر لانگ و رئیس اداره‌ی آتش نشانی اسمالویل را بازی می‌کنند.

در طول سال‌های گذشته شاهد نسخه‌های متفاوتی از لانا لنگ در سریال‌های مختلف بودیم، اما سریال Smallville (اسمالویل) را می‌توان برجسته‌ترین آن‌ها به‌شمار آورد که در آن کریستین کروک نقش این کاراکتر را ایفا کرد. در سریال «سوپرمن و لوئیس» لانا لنگ به‌عنوان مسئول اعطای وام در بانک اسمالویل فعالیت می‌کند و زمانی‌که دیگران شهر را برای دستیابی به چیزی باشکوه‌تر و درخشان‌تر ترک می‌کنند، در اسمالویل می‌ماند. پس از آن لانا در یکی از دشوارترین دوران زندگی خود تصمیم به برقراری دوباره‌ی دوستی با کلارک کنت، دوست سابقش می‌گیرد.

اریک والدز اخیراً در سریال Graceland شبکه‌ی USA نقش کارلیتو سولانو، سردسته‌ی تبهکاران را بازی کرد و پیش‌تر در سریال‌های New Girl (دختر جدید)، Mistresses (معشوقه)، Breaking In (وارد شدن)، Numbers (اعداد)، C.S.I. Miami (سی‌اس‌آی: میامی) و Gilmore Girls (دختران گیلمور) نقش‌آفرینی کرده بود. کایل کاشینگ به‌عنوان رئیس اداره‌ی آتش نشانی و یک قهرمان محلی توصیف شده است که معمولاً با افرادی که از شهر بزرگ می‌آیند، سرسختانه جروبحث می‌کند؛ بنابراین احتمالاً در مورد کلارک کنت که به آن‌جا نقل مکان کرده است، حرف‌هایی برای گفتن دارد.

Erik Valdez / اریک والدز

جردن الساس در نقش جاناتان کنت، الکس گارفن در نقش جردن کنت، تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت، الیزابت تالوک در نقش لوئیس لین و دیلن والش در نقش ژنرال لین از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Superman and Lois نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال تازه با نمایش‌های مرد پولادین-محور پیشین کمی متفاوت خواهد بود و داستان آن روی کلارک و لوئیس تمرکز دارد که با استرس‌ها، فشارها و پیچیدگی‌های حاصل از زندگی در جامعه‌ی امروزی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. همچنین تاد هلبینگ، شورانر سابق سریال The Flash (فلش) در کنار گرگ برلانتی، سارا شکتر و جف جانز از شرکت برلانتی پروداکشنز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال اکشن-ماجراجویانه فعالیت می‌کنند.  

فصل اول سریال Superman and Lois در ۱۳ اپیزود و بدون نیاز به ارائه‌ی قسمت آزمایشی تولید و پخش می‌شود و انتظار می‌رود که مراحل تولید این سریال به محض مساعدشدن شرایط آغاز شود. با شیوع ویروس کرونا بیشتر شبکه‌ها تصمیم گرفتند تا کار تولید سریال‌های خود را برای مدتی به حالت تعلیق درآورند که از میان این سریال‌ها می‌توان به The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان)، The Witcher (ویچر)، The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها)، Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) و Stranger Things (چیزهای عجیب) اشاره کرد. همچنین روز گذشته مطلع شدیم که نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده