// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل The Seven Deadly Sins: Grand Cross

بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross با بهره‌گیری از پتانسیل بالای انیمه هفت گناه کبیره با گیم‌پلی جذاب خود قادر به جذب بسیاری از بازیکنان است. با زومجی همراه باشید.

تا‌کنون بازی‌های مختلفی با اقتباس از مانگا‌ها و انیمه‌های مشهور و محبوب ساخته است که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌های Attack on Titan Tactics ،Dragon Ball Legends و Ultimate Ninja Blazing اشاره کرد. این دست از بازی‌های موبایل با استفاده از عناصر شناخته‌شده آثار اشاره شده و ارائه طیف‌های مختلف گیم‌پلی توانسته‌اند میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندان را به تجربه خود ترغیب کنند. بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross جدید‌ترین اقدام شرکت Netmarble (نت ماربل)، بزرگ‌ترین تولید‌کننده بازی‌های موبایل در کشور کره جنوبی با حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه بازی‌، در راستای عرضه یک بازی اقتباسی از انیمه است.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین
The Seven Deadly Sins داستان هفت نفر از قوی‌ترین شوالیه‌های سرزمین بریتانیا را روایت می‌کند

داستان مانگا و انیمه The Seven Deadly Sins از جایی آغاز می‌شود که گروه «هفت گناه کبیره» به‌عنوان قوی‌ترین شوالیه‌های سرزمین بریتانیا به‌دلیل یک دسیسه از هم می‌پاشد و هر یک از اعضا به گوشه‌ای از دنیا فرار می‌کنند. الیزابت، سومین شاهزاده قلمرو لیونس پس از ۱۰ سال و برای جلوگیری از نابودی سرزمینش به جستجوی گروه هفت گناه کبیره می‌پردازد که در این به‌صورت اتفاقی ملیوداس، رهبر گروه را پیدا می‌کند. از این زمان است که سفر الیزابت و ملیوداس برای پیدا کردن دیگر اعضای گروه و اثبات بی‌گناهی‌شان آغاز می‌شود. داستان The Seven Deadly Sins به این موارد خلاصه نمی‌شود و پس از ورود شیاطین به بریتانیا و آزاد شدن گروهی از قوی‌ترین آن‌ها به نام گروه ۱۰ فرمان، نبرد بین خیر و شر وارد ابعاد جدیدی می‌شود. از لحاظ داستانی بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross، فصل‌های ابتدایی انیمه را به‌صورت خلاصه باز‌تعریف می‌کند. این ویژگی به آن دسته از بازیکنانی که انیمه مذکور را تماشا نکرده‌اند یا با مانگای آن آشنایی ندارند، کمک می‌کند که بدون از دست دادن لذت داستانی بتوانند تجربه کاملی از بازی داشته باشند.

گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون The Seven Deadly Sins: Grand Cross مبتنی بر جمع‌آوری کارت‌ شخصیت‌های متنوع در سطح‌های مختلف و استفاده از مهارت‌ها و قدرت‌های آن‌ها در مبارزه با دشمنان است. پیش از شروع هر مبارزه باید تیمی متشکل از چهار کارت (سه کارت اصلی و یک کارت اضافه) را تعیین کنید. با انجام این امر و ورود به میدان نبرد، در هر نوبت می‌توانید از بین مهارت‌های موجود که به‌صورت تصادفی در پایین صفحه ظاهر می‌شوند، سه مهارت را انتخاب و عملکرد آن‌ها را درکنار انیمیشن‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیز مشاهده کنید. در زمان استفاده از مهارت‌ها دست بازیکن کاملا باز است و می‌توانید هر سه مهارت را به یک شخصیت اختصاص دهید و حتی می‌توانید با جا‌به‌جا کردن و قرار دادن مهارت‌ها درکنار یکدیگر، آن‌ها را ترکیب و تاثیرگذاری‌شان را افزایش دهید. علاوه‌بر این هر یک از شخصیت‌ها دارای ضربه آلتیمیت هستند که با پر شدن پنج دایره زیر سطح سلامتی‌، به مهارت‌های موجود اضافه می‌شود.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین
یکی از نقاط قوت بازی امکان گشت و گذار در محیط‌ها و لوکیشن ها است

تا این بخش از بازی، به جز تفاوت‌های داستانی و شخصیت‌های در دسترس، بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross مشابه دیگر بازی‌های هم سبک است و چندان تفاوتی ندارد. حال این سؤال پیش می‌آید که این بازی چه برگ‌های برنده‌ای در اختیار دارد که موجب می‌شود اقدام به تجربه آن کنید. اولین ویژگی که با ورود به بازی به چشم می‌آید، گرافیک چشم‌نواز و انیمه‌گونه آن است. گرافیک سل شید بازی به‌شدت زیبا، رنگارنگ و در عین حال با جزئیات بوده که می‌توان آن را با بازی‌های مشابه کنسولی از جمله Dragon Ball Fighterz مقایسه کرد. مکمل گرافیک عالی بازی The Seven Deadly Sins: Grand، انیمشین‌ها و افکت‌های تماشایی هستند که در قالب مهارت‌های شخصیت‌ها می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. اما دومین و اصلی‌ترین وجه تمایز این بازی با دیگر بازی‌های هم‌سبک، بهره بردن از المان‌های نقش‌آفرینی و ارائه آزادی عمل به بازیکنان است. ابن بازی تنها تعدادی مأموریت اصلی در قالب یک منوی ثابت را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، بلکه خود بازیکن می‌توانید کنترل شخصیت را به دست بگیرد، در محیط‌ها و لوکیشن‌های پر‌تعداد بازی گشت‌و‌گذار کند، با NPCها تعامل داشته باشد، مأموریت‌های جانبی را به انجام برساند، در رویدادهای مختلف شرکت کند و به امورات مربوط مشتریان بپردازد. همچنین می‌توانید لباس‌، سلاح و تجهیزات شخصیت‌ها و دکوراسیون را شخصی‌سازی کنید که انجام آن‌ها تاثیر مستقیمی روی گیم‌پلی دارند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین
بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross حجم بالایی از منابع را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد

همانند دیگر بازی‌های رایگان، بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross از خرید‌های درون برنامه‌ای بهره می‌برد. اما به دلیل سخاوت بالای بازی در اهدا رایگان ارز‌های درون بازی عملا نیازی به استفاده از این بخش ندارید. با مراجعه روزانه به بازی، انجام چالش‌ها، وظایف و به‌دست آوردن دستاورد‌ها، منابع مختلفی به‌دست می‌آورید که با کمک آن‌ها مواردی همچون کارت‌های جدید به‌دست می‌آورید. علاوه‌بر راه‌های ذکر شده، مشاهده تبلیغات روش دیگری برای کسب منابع است. بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross اثری به‌شدت لذت‌بخش و جذاب است که با نقاط مثبت فراوان خود قادر است تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای تمامی بازیکنان به ارمغان بیاورد. چه جزو علاقه‌مندان به مانگا و انیمه به‌خصوص مجموعه «هفت گناه کبیره» باشید و چه تنها به‌دنبال بازی هستید که بتواند برای ساعت‌ها و روز‌ها سرگرم‌کننده ظاهر شود، این بازی مناسب شما خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده