نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

نیم نگاه رومیزی زومجی: کارت و چین

در جدیدترین نیم‌نگاه رومیزی زومجی،‌ به سراغ بازی کارت و چین رفته‌ایم. بازی‌ای که لقب «سریع‌ترین بازی جهان» را یدک می‌کشد!

در حال حاضر، یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توان با توجه به شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن،‌ انجام بازی‌های مختلف رومیزی با اعضای خانواده است. بازی‌های رومیزی عموما به دو دسته هاردکور و کژوال دسته‌بندی می‌شوند و خب بازی کردن بازی‌های هاردکور با اعضای خانواده، ممکن است برای همه لذت‌بخش نباشد. «کارت و چین» یکی از محصولات نشر فندقچه، یک بازی کارتی سریع و هیجان‌انگیز است که می‌توان آن را به صورت دو نفره یا حتی بیشتر (با تغییرات بسیار کوچکی در قوانین) انجام داد.

هدف اصلی در این بازی،‌ تمام کردن کارت‌های هر دست است. روش بازی نیز به این صورت است. کارت‌ها به صورت مساوی بین بازیکنان تقسیم می‌شود و هر بازیکن اولین کارت مخزن کارت‌های خود را رو می‌کند. سپس با کشیدن سه کارت از روی مخزن کارت‌ها، بازی آغاز می‌شود. اما نحوه گذاشتن کارت روی زمین چگونه است؟ کارتی که بازیکن روی زمین می‌گذارد، باید از نظر رنگ یا تعداد یا نوع شکل با کارتی که روی زمین است، هماهنگ باشد. قوانین بسیار ساده بازی باعث شده است که بتوان آن را در مدت بسیار کوتاهی یاد گرفت.

حال در جدیدترین نیم‌نگاه زومجی، به سراغ این بازی رفته‌‌ایم. بازی‌ای که توسط سازندگان بازی معروف UNO ساخته شده و لقب سریع‌ترین بازی جهان را یدک کشیده است! در این قسمت از نیم‌نگاه رومیزی،‌ به تجربه این بازی سرتاسر هیجان پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

اگر از بازی کارت و چین خوشتان آمد و قصد تهیه آن را داشتید، می‌توانید بازی را از سایت فندقچه خریداری کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده