نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه رومیزی زومجی: فوتبال بزنیم؟

در جدیدترین قسمت از سری نیم‌نگاه‌های رومیزی زومجی، به سراغ بازی کارتی و هیجانی «فوتبال بزنیم؟» رفته‌ایم. تماشای این نیم‌نگاه هیجان‌انگیز را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

در یکی دیگر از نیم‌نگاه‌های بازی‌های رومیزی زومجی، این‌بار به سراغ بازی کارتی و سراسر هیجان «فوتبال بزنیم؟» رفته‌ایم. بازی فوتبال بزنیم، ترجمه و برگردان رسمی بازی Wannabe Football است. در یکی دو سال اخیر شاهد هستیم که ناشران بازی‌های رومیزی، به‌صورت رسمی امتیاز بازی‌های محبوب خارجی را به‌دست می‌آورند و اقدام به چاپ بازی به‌صورت قانونی در ایران می‌کنند. بازی فوتبال بزنیم؟ نیز جدیدترین بازی از این دست از محصولات است که توسط رومیز گیمز به بازار عرضه شده است.

بازی کارتی فوتبال بزنیم که می‌توان آن را به‌صورت دو یا ۴ نفره تجربه کرد، مستطیل سبز را به روی میز آورده است. بازیکنان در این بازی باید با استفاده از کارت‌هایی که در دست دارند، سعی کنند موقعیت گل برای خود پدید بیاورند و با زدن گل، بازی را به نفع خود به پایان برسانند. چند کشور مختلف نیز در جعبه بازی وجود دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند. هرچند که در این نیم‌نگاه رومیزی، برای بالا بردن هیجان از قدرت‌های ویژه کشورها استفاده نکردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای بیشتر متوجه شدن قوانین این بازی سرعتی و سرتاسر هیجان، نیم‌نگاه را تماشا کنید. 

باز هم مانند همیشه، امیر سلامتی از وب‌سایت رومیز گیمز در کنار ما حضور دارد تا در یک لیگ گروهی، برنده نهایی فوتبال بزنیم؟ مشخص شود. در این قسمت، جدولی متشکل از چهار تیم ساخته‌ایم تا هر چهار نفر با همدیگر به مسابقه بپردازند. در انتهای نیم‌نگاه نیز یک دست به صورت ۴ نفره به تجربه بازی پرداخته‌ایم. این شما و این هم نیم‌نگاه بازی رومیزی فوتبال بزنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

در صورتی که توضیحات ویدیو برای آشنایی با بازی فوتبال بزنیم کافی نبود می‌توانید با ورود به وبسایت رومیز راهنمای بیشتری را برای آشنایی با روند بازی مطالعه کنید. همچنین شما می‌توانید بازی را با قیمت ۶۲ هزار تومان از کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های معتبر آنلاین تهیه کنید. 

برای مشاهده قیمت و خرید بازی فوتبال بزنیم کلیک کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده