نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰

تاریخ عرضه ایکس باکس سری ایکس اعلام شد [به‌روزرسانی: تکذیب شد]

شرکت مایکروسافت دقایقی پیش رسما تاریخ عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس را اعلام کرد. 

به‌روزرسانی ساعت ۲۳:۱۰: لری هرب با انتشار توییتی اعلام کرد که تاریخ ۲۶ نوامبر به‌عنوان زمان عرضه ایکس‌باکس سری ایکس، یک اشتباه بوده و تاریخ عرضه این کنسول کماکان تعطیلات آخر سال است.

متن اصلی خبر: این روز‌ها شدیدا بحث کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت داغ شده است؛ از یک طرف ابتدا مایکروسافت چند روز پیش مشخصات فنی ایکس باکس سری ایکس را اعلام کرد و امروز هم سونی و به‌طور دقیق‌تر مارک سرنی، در جریان یک لایو استریم مشخصات فنی پلی استیشن 5 را به اشتراک گذاشت. حال در ادامه انتشار این اخبار، دقایقی پیش هم شرکت مایکروسافت، رسما تاریخ عرضه ایکس باکس سری ایکس را اعلام کرد که پیش از این، تعطیلات آخر سال اعلام شده بود. 

بر این اساس و در صفحه رسمی کنسول Xbox Series X، اگر به آخر صفحه بروید، مشاهده خواهید کرد که روز شکرگزاری به‌عنوان تاریخ عرضه کنسول اعلام شده است که برابر با ۶ آذر ۱۳۹۹ (۲۶ نوامبر ۲۰۲۰) است. با توجه به این تاریخ، کنسول ۱۲ ترافلاپسی مایکروسافت در آخرین ماه از پاییز ۹۹ عرضه خواهد شد و البته که هنوز قیمت ایکس باکس سری ایکس مشخص نشده است. 

در دیگر اخبار مرتبط با Xbox Series X، اخیرا ویدیوهایی از قابلیت‌های این کنسول مثل لودینگ بسیار سریع هم منتشر شده بود. همچنین اعلام شد که این کنسول قادر است ویژگی HDR را به بازی‌های Backward Compatible هم اضافه کند

نظر خود را در مورد تاریخ عرضه Xbox Series X با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده