نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سونی درباره Remote Play بازی‌ های پلی استیشن 4 روی نینتندو سوییچ نظرسنجی می‌کند

نظرسنجی جدید سونی از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 درباره تمایل آن‌ها برای فراهم شدن قابلیت ریموت پلی روی کنسول نینتندوسوییچ می‌پرسد.

یکی از کاربران مشهور وبسایت ردیت با نام کاربری YouRedditHereFirst جزئیات نظرسنجی جدیدی را فاش کرده که سؤالات مختلفی را درباره ریموت پلی و نینتندو سوییچ مطرح می‌کند. براساس اسکرین‌شات‌هایی که توسط این کاربر منتشر شده، سونی از کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 درباره یک سری ایده‌های جدیدی که با قابلیت ریموت پلی در ارتباط هستند، سؤال کرده است.

 

Remote Play

Remote Play امکان استریم بازی‌های پلی‌استیشن 4 را روی دستگاه‌های مختلفی ازجمله PS Vita، پی‌سی و گوشی‌های هوشمندی که به اینترنت پرسرعت متصل هستند، فراهم می‌کند. ضمن این‌که در این روش از کنترلرهای دوال‌شاک 4 نیز پشتیبانی می‌شود.

این نظرسنجی، از قابلیت ریموت پلی بازی‌های پلی‌استیشن 4 روی دستگاه‌های بیشتری شامل نینتندوسوییچ، اپل تی‌وی یا تلوزیون‌های اندروید سؤال می‌کند. درمرحله بعد، کاربران باید از بین ۵ گزینه‌ی مختلف، میزان تمایل و نظر خود را درباره این پرسش انتخاب کنند. سؤالات دیگری که در این نظرسنجی دیده می‌شوند، ایده‌های جدید سونی ازجمله قابلیت ریموت‌پلی بدون نیاز به اتصال کنسول پلی‌استیشن 4 به اینترنت، برقراری امکان دسترسی به بازی‌های PS1 و PS2، معرفی و عرضه‌ی یک مدل کوچک‌تر و قابل حمل از کنترلر دوال‌شاک، امکان اتصال کنترلرهای دیگری مانند ایکس‌باکس و ماوس و کیبورد و همچنین امکان ریموت‌پلیِ بازی‌های PS4 روی دستگاه‌هایی را که به اینترنت متصل نیستند، مطرح می‌کنند.

البته که این سؤالات درحد یک نظرسنجی بوده و شاید سونی هرگز این ایده‌ها را عملی نکند. اما این‌که سونی هم درباره آینده‌ی ریموت پلی فکر کرده و ایده‌هایی را دراین خصوص منتشر می‌کند، اتفاق جالب و قابل تأملی است. درهرحال امیدواریم حداقل ایده‌ی انتشار اپلیکیشن ریموت پلی برای نینتندوسوییچ به حقیقت بپیوندد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده