// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

نتفلیکس فیلم Prospect را پخش کرد؛ انتشار پوستر و تریلر نهایی

فیلم علمی-تخیلی مستقل Prospect که پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones و سریال مندلورین را در یکی از نقش‌های اصلی دارد، به‌تازگی از نتفلیکس پخش شده است.

پوستر فیلم Prospect و چندین و چند ابزار فضانوردی به همراه سلاح های خاص علمی تخیلی

فیلم Prospect که از آن به‌عنوان یکی از قدرندیده‌ترین آثار مستقل سینمای علمی-تخیلی در سه سال اخیر یاد می‌کنند، در سال ۲۰۱۸ میلادی اکرانی محدود را تجربه کرد و حالا می‌خواهد در نتفلیکس به‌دست تماشاگر جهانی برسد. این ساخته‌ی سینمایی که به تمایل برخی انسان‌ها برای رسیدن به برترین‌ها به هر قیمتی می‌پردازد، عملا یک فیلم کوتاه درخشان را گسترش داده است. زیک ارل و کریس کالدول در سال ۲۰۱۴ میلادی فیلم کوتاه Prospect را پخش کردند و انقدر استقبال از آن عالی بود که خود به سراغ ساخت نسخه‌ی ۱۰۰ دقیقه‌ای رفتند.

داستان فیلم Prospect از پدری می‌گوید که با دختر نوجوان خود برای کسب ثروتی قابل‌توجه قدم به یک قمر خاص در فضا می‌گذارد. اما درحالی‌که آن‌ها به امید رسیدن به بهترین‌ها به این مکان عجیب رفته‌اند، ناگهان چاره‌ای جز فرار ندارند. زیرا در جنگل سمی این قمر غریبه‌هایی پنهان شده‌اند که هیچ‌کس نمی‌خواهد با آن‌ها مواجه شود. معروف‌ترین بازیگر فیلم هم شخصی نیست جز پدرو پاسکال که در سریال The Mandalorian نقش دین جارین را بازی می‌کند. ولی به عقیده‌ی اکثر منتقدها او تنها بازیگر عالی Prospect نیست و شما در این فیلم با نقش‌آفرینی‌های لایق تحسین متعددی مواجه می‌شوید.

فیلم Prospect در جشنواره فیلم SXSW، جشنواره فیلم سیاتل و جشنواره فیلم سن دیگو پخش شد و در همه‌ی آن‌ها تحسین نسبی منتقدها را دریافت کرد. سازندگان اثر امیدوار هستند که با پخش از نتفلیکس، میزان سودآوری و تعداد بینندگان فیلم تا به امروز را به شکلی محسوس افزایش بدهند. بالاخره باید پذیرفت که میزان استقبال مخاطب امروز از فیلم های علمی تخیلی عجیب که بودجه‌ی ساخت بسیار گسترده‌ای هم ندارند، همواره غیر قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد.

دانلود تریلر از آپارات


منبع First Showing
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده