// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶

سونی نشان تجاری Soho Engine را ثبت کرده است

سونی به‎‌تازگی نشان تجاری Soho Engine را در اروپا ثبت کرده است که ممکن است به بازی محبوب و قدیمی The Getaway مرتبط باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت اخبار بازی ژاپنی Gematsu در توییتر فاش کرده که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در حوزه‌ی اروپا یک نشان تجاری جدید به‌نام Soho Engine را ثبت کرده است. شاید این نام به‌گوش بعضی از طرفداران قدیمی کنسول پلی استیشن 2 رسیده باشد.

Team Soho درواقع تیم توسعه‌‌دهنده‌ای بود که استودیوی آن‌ها در شهر لندن مستقر بود و بازی کالت و کلاسیک The Getaway را برای کنسول پلی استیشن 2 ساخته بودند. این بازی که در سبک اکشن-ماجراجویی جهان باز بود، در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و از فیلم‌های گانگستری انگلیسی مشهور مانند Get Carter و Snatch الهام گرفته بود. متاسفانه این بازی آخرین پروژه‌ی ساخت بازی آن‌ها بود، چراکه بعد از آن تیم سوهو در همان سال ۲۰۰۲ میلادی تعطیل و با بخش‌های سرگرمی‌های تعاملی کامپیوتری سونی در کمدن انگلستان (بعدا به‌نام استودیوی لیورپول شناخته می‌شد که آن هم تعطیل شد) و  سرگرمی‌های تعاملی کامپیوتری سونی در لندن (که درحال‌حاضر با ‌نام بخش لندن سرگرمی‌های تعاملی سونی شناخته می‌شود) ادغام شد.

حالا شاید برای شما سؤال پیش آمده باشد که Soho Engine دقیقا چیست؟ درواقع هرچیزی می‌تواند باشد. در پرونده‌ی ثبت این نشان تجاری اطلاعات دیگری غیر از نام آن نمی‌توان یافت. شاید در مثبت‌ترین حالت ممکن بتوان به این نتیجه رسید که این نام مربوط‌به یک موتور بازی‌سازی جدید است و سونی می‌خواهد با استفاده از آن طرفداران The Getaway را غافلگیر کند و یک ریبوت یا دنباله برای این بازی محبوب و قدیمی بسازد. همچنین این احتمال وجود دارد که این نام درباره‌ی یک موتور بازی‌سازی VR باشد که توسط سازندگان بازی Blood and Truth در بخش لندن سرگرمی‌های تعاملی سونی در حال توسعه است و آن‌ها نام Soho را به‌خاطر ادای دینی به تیم سازنده‌ی بازی The Getaway برگزیده‌اند.

امیدواریم که برای افشای ماهیت واقعی Soho Engine و کاربرد آن در بازی‌ها ازطرف سونی زیاد منتظر نمانیم. اگر خبر جدیدی از این نام بشود، شما می‌توانید اخبار آن را ازطریق سایت زومجی دنبال کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده