نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

فصل سوم The Umbrella Academy احتمالاً تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد

با اینکه تاریخ شروع تولید فصل سوم The Umbrella Academy اعلام شده است، اما احتمالاً باید زمان زیادی را برای پخش آن از نتفلیکس منتظر بمانیم.

سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) موفقیت‌های بسیاری را برای شبکه‌ی نتفلیکس به ارمغان آورده است و فصل دوم این مجموعه‌ی ابرقهرمانی علمی-تخیلی بینندگان زیادی داشت. بنابراین بازگشت خانواده‌ی نامتعارف و ابرقدرت هارگریوز به شبکه‌ی نتفلیکس صرفاً مستلزم زمان بود، اما این زمان احتمالاً باتوجه‌به شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا و افزایش نگرانی‌های حاصل از آن در سراسر دنیا طولانی‌تر از انتظارات خواهد بود. براساس گزارش پروداکشن ویکلی، فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Umbrella Academy برای شروع در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ (۱ فوریه‌ی ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است و در ماه اوت ۲۰۲۱ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۰) به پایان خواهد رسید.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، پخش فصل سوم The Umbrella Academy در سال ۲۰۲۱ بعید است و به احتمال زیاد نمایش این سریال به بهار سال ۲۰۲۲ یا ماه‌های پس از آن موکول می‌شود که کاملاً به وضع ویروس کرونا در آن زمان بستگی دارد. براین‌اساس باید زمان زیادی را برای تماشای وقایع پس از اپیزود نفس‌گیر پایانی فصل دوم منتظر بمانیم که نهایتاً بچه‌های هارگریوز برای یافتن خانه‌ی سابق‌شان به دوره‌ی زمانی خود بازگشتند؛ خانه‌ای که تحت تصرف آکادمی گنجشک درآمده است که ظاهراً توسط بن، برادر مرحوم آن‌ها هدایت می‌شود. در چنین شرایطی طرفداران باید برای از راه رسیدن فصل سوم سریال The Umbrella Academy تا سال ۲۰۲۲ صبر کنند که واقعاً دشوار است.

الن پیج در نقش وانیا هارگریوز، تام هاپر در نقش لوتر هارگریوز، دیوید کاستانیدا در نقش دیگو هارگریوز، اِمی ریور-لمپمن در نقش آلیسون هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، آیدان گلگر در نقش فایو هارگریوز، کمرون بریتون در نقش هیزل و آدام گادلی در نقش پوگو از بازیگرانی هستند که در سریال The Umbrella Academy به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال ابرقهرمانی توسط استیو بلکمن و براساس کتاب مصوری با همین نام اثر جرارد وی ساخته شده است و به ماجراهای خواهر و برادران خانواده‌ی هارگریوز می‌پردازد که باید از راز مرگ پدرشان پرده بردارند. فصل اول سریال «آکادمی آمبرلا» در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد که واکنش مثبت منتقدان و استقبال باشکوه تماشاگران را به دنبال داشت. نتفلیکس این سریال علمی-تخیلی را به‌دنبال موفقیت‌های فصل اول برای یک فصل دیگر تمدید کرد که در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و در آینده شاهد تولید فصل سوم آن نیز خواهیم بود.


منبع WinterIsComing
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده