// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۷

تعداد مشترکین شبکه HBO Max به ۲۸.۷ میلیون نفر رسید

شرکت وارنرمدیا که مثل برادران وارنر تحت کنترل شرکت AT&T قرار دارد، به‌تازگی اعلام کرد که شبکه آنلاین و گران‌قیمت HBO Max اکنون ۲۸.۷ میلیون مشترک دارد.

همان‌گونه که اچ‌بی‌او همیشه گران‌قیمت‌ترین شبکه‌ی کابلی بوده است، حالا هم اچ‌بی‌او مکس حکم گران‌قیمت‌ترین شبکه آنلاین دنیا را دارد. شرکت AT&T به‌عنوان شرکت مادر برادران وارنر و وارنرمدیا حساب ویژه‌ای روی آینده شبکه HBO Max باز کرده است و ظاهرا از عملکرد آن هم رضایت دارد. مخصوصا چون این شبکه هنوز در بسیاری از کشورهای دنیا هم در دسترس مخاطبان قرار نگرفته است. اچ‌بی‌او مکس در سال ۲۰۲۱ میلادی به تعدادی از کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین می‌رسد.

مجموع تعداد مشترکین شبکه آنلاین HBO Max و شبکه کابلی HBO در جهان به ۵۷ میلیون نفر رسیده است

البته مطابق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO Max فقط ۸.۶ میلیون مشترکِ واقعا فعال دارد. این یعنی از بین ۲۸.۷ میلیون مشترک فعلی فقط ۸.۶ میلیون نفر استفاده‌ی زیادی از شبکه‌ی آنلاین مورد بحث دارند و وقت قابل توجهی را صرف تماشای محتوا در آن می‌کنند. در حقیقت نباید فراموش کنید که باتوجه‌به قیمت بسیار زیاد شبکه‌ی کابلی HBO، هر کسی که اشتراک آن را بخرد، خود به خود اشتراک شبکه آنلاین HBO Max را هم دریافت می‌کند. تازه هر شخصی که اینترنت بی‌نهایت وایرلس یا اینترنت بی‌نهایت فیبر نوری شرکت AT&T را هم بخرد، خواسته یا ناخواسته تبدیل به مشترک شبکه HBO Max می‌شود.

تراویس فیمل در سریال سریال Raised by Wolves

ولی تنها ۸.۶ میلیون نفر از ۲۸.۷ میلیون نفر از افرادی که مشترک شبکه HBO Max هستند به دانلود و نصب آن روی پلتفرم دل‌خواه پرداختند و واقعا مشغول تماشای فیلم و سریال‌های حاضر در HBO Max شده‌اند. اچ‌بی‌او مکس آرشیو بسیار غنی و هیجان‌انگیزی دارد. اما هنوز به روزهایی نرسیده‌ایم که در آن‌ها این شبکه به پخش فیلم‌ها و سریال‌های اختصاصی، جدید و پرطرفدار بپردازد. مجموع تعداد مشترکین شبکه آنلاین HBO Max و شبکه کابلی HBO در آمریکا به ۳۸ میلیون نفر رسید. درحالی‌که شرکت AT&T فقط امیدوار بود که تا امروز این عدد به ۳۶ میلیون مشترک برسد.

در گزارش سه ماه قبل شرکت AT&T، شبکه HBO MAX فقط ۴.۱ میلیون مشترک فعال داشت. پس حالا این عدد با رسیدن به ۸.۶ میلیون مشترک فعال، بیشتر از دو برابر شده است. وارنرمدیا انتظار دارد که تا سال ۲۰۲۵ میلادی، تعداد مشترکین شبکه آنلاین HBO Max فقط در آمریکا به ۵۰ تا ۵۵ میلیون نفر برسد. به این خاطر که هر سال هم تعداد کشورهای هدف شبکه HBO Max افزایش می‌یابد و هم از اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی به بعد مخاطبان می‌توانند انتظار مواجهه با محتواهای اختصاصی بیشتر در آن را داشته باشند.

نتفلیکس و آمازون پرایم همچنان با اختلاف به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم فهرست پرمخاطب‌ترین شبکه‌های آنلاین/استریم‌محور دنیا قرار دارند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده