نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹

نسخه موبایل Dead by Daylight میزبان محتوای Silent Hill می‌شود

استودیوی بیهیویر اینتراکتیو با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که شریل میسون و کله‌هرمی به‌زودی به نسخه‌ی موبایل بازی Dead by Daylight راه می‌یابند.

استودیوی بیهیویر اینتراکتیو اعلام کرد که کراس‌اور بازی Dead by Daylight و مجموعه‌ی Silent Hill که پیش از این تنها برای کاربران کنسول‌ها و کامپیوتر در دسترس بود، در تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۹ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۰) به نسخه موبایل نیز راه خواهد یافت. دو کاراکتر تازه درست در زمان فرا رسیدن هالووین به دنیای بازی Dead by Daylight اضافه می‌شوند. شریل میسون که قبلاً با نام هدر میسون شناخته می‌شد، به‌عنوان بازمانده به بازی راه خواهد یافت. او اکنون پس از رهایی از فرقه‌ای مذهبی که از بدو تولد در تعقیبش بود، باید در قلمروهای اِنتیتی نبردی ابدی را تجربه کند.

کله‌هرمی یا لولو خُرخُره که در اینجا با نام جلاد شناخته می‌شود، قاتل جدیدی است که در آینده‌ی نزدیک به بازی Dead by Daylight اضافه می‌شود. جلاد قاتلی بی‌رحم است که پیوسته در فکر اعمال مجازات به‌وسیله‌ی زجر دادن قربانیان است. کله‌هرمی که همواره شمشیر خود را به این طرف و آن طرف می‌کشد، برای نیل به اهداف پلیدش به دنیای مِه گرفته‌ی بازی Dead by Daylight قدم می‌گذارد. الکساندر روگوم، مدیر ارشد محصولات بیهیویر اینتراکتیو با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت: «از پیوستن مجموعه‌ی مشهور Silent Hill به نسخه‌ی موبایل بازی Dead by Daylight بسیار هیجان‌زده‌ایم. ما از طرفداران پروپاقرص این مجموعه هستیم و دانستن اینکه بازیکنان موبایل نیز قادر به بقا و کُشتن با چنین کاراکترهای نمادینی هستند، دستاورد بزرگی برایمان به‌حساب می‌آید که بسیار به آن افتخار می‌کنیم.»

بازیکنان Dead by Daylight در کنسول‌ها و کامپیوتر می‌توانند منتظر یک آپدیت Tome تازه با نام Unleashed باشند که محتوای داستانی، رویداد هالووین، لوازم تزئینی و موارد تازه دیگری را برای بازی به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید تیزر تریلر محتوای تازه Silent Hill در نسخه‌ی موبایل بازی Dead by Daylight را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده