// یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵

ولو: Left 4 Dead 3 در حال حاضر در دست ساخت نیست

ولو به شایعات ساخت بازی 3 Left 4 Dead واکنش نشان داد و اعلام کرد که درحال حاضر این بازی در دست ساخت قرار ندارد.

مدتی است که شایعاتی از ساخت Left 4 Dead 3 به‌‌ گوش می‌رسد. این مجموعه به‌خاطر ساختار زامبی‌محور و کوآپ خود محبوبیت‌ بسیار بالایی دارد و خبر ساخت نسخه سوم آن یکی از شایعات جذاب بازی‌های ویدیویی است، اما شرکت ولو (Valve) فعلا قصد ساخت این بازی را ندارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت IGN به‌تازگی خبری را از سوی شرکت ولو، سازنده و ناشر سری Left 4 Dead، منتشر کرده که در جریان آن اعلام شده بازی Left 4 Dead 3 درحال حاضر در دست توسعه قرار ندارد. ولو دراین‌باره می‌گوید:

واضح است که بعضی از مردم با ارائه و نشر اخبار غلط، سعی دارند تا رسانه‌‌ها و جامعه کاربری را سردرگم کنند. متاسفانه، حداقل در حال حاضر، ساخت نسخه جدید Left 4 Dead چیزی نیست که ما روی آن کار می‌‌کنیم.

همچنین در ادامه به این مورد اشاره شده است که حتی نسخه‌ای در ارتباط با جهان Left 4 Dead هم در دستور کار قرار ندارد. این در حالی است که در گذشته، ایده ساخت بازی جدیدی در این مجموعه وجود داشته است. شرکت ولو دراین‌باره افزود:

چند سال گذشته، ایده‌های مختلفی از Left 4 Dead را مورد بررسی قرار دادیم، ولی در حال حاضر روی محصولی مرتبط با Left 4 Dead کار نمی‌‌کنیم؛ سال‌ها است که کار نمی‌کنیم.

در اوایل سال ۲۰۱۹ بود که یک تریلر مرموز منتشر شد و شایعه شده بود این تریلر به Left 4 Dead 3 مربوط می‌شود. همچنین چندی پیش یکی از کاربران یوتیوب به نام Valve News Network، ویدیویی را منتشر کرده بود که در جریان آن کانسپت‌ آرت‌های بازی Left 4 Dead 3 نشان داده شده بود. کاربران زومجی از اینجا می‌توانند این ویدیو را تماشا کنند. با این‌ تفاسیر جای خالی نسخه جدید Left 4 Dead در صنعت بازی‌های ویدیویی خالی است و امیدواریم که در سال‌های آینده شاهد ساخت نسخه سوم باشیم.


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده