// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

فروش کنسول پلی استیشن 4 در آمریکا از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرد

دنیل احمد به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که فروش کنسول پلی استیشن 4 در آمریکا از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرده است.

تابه‌امروز بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است. البته همیشه آمار عرضه یک کنسول یا بازی، نشان از فروش دقیق آن نیست، اما PS4 در این زمینه آمار بسیار خوبی را از خود به‌جای گذاشته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، دنیل احمد، تحلیل‌گر نیکو پارتنرز، در جدیدترین توییت خود آمار فروش پلی‌استیشن 4 را در آمریکا منتشر کرده است.

دنیل احمد اعلام کرده که پلی‌استیشن 4 توانسته است در آمریکا بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین در ادامه مشخص شده است که این آمار فروش، ۳۰ درصد از کل فروش PS4 را نشان می‌دهد. جدا از این مورد، وی آمار فروش سه کشور دیگر را هم اعلام کرده است که پلی‌استیشن 4 در آن‌ها بیشترین فروش را داشته است. جدا از آمریکا، پلی‌استیشن 4 در ژاپن ۸.۳ میلیون دستگاه، در آلمان ۷.۲ میلیون دستگاه و در بریتانیا ۶.۸ میلیون دستگاه فروش داشته است.

متاسفانه اطلاعاتی از فروش کلی این کنسول منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که فروش این کنسول به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسیده باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده