نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

احتمال نقش آفرینی مارگو رابی در اقتباس جدید Tank Girl

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی مارگو رابی حقوق ساخت فیلم Tank Girl را از MGM دریافت کرده و این بازیگر ممکن است در این پروژه نقش آفرینی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس جدیدی ممکن است براساس کامیک Tank Girl (تنک گرل) ساخته و منتشر شود. طبق خبری که یاهو منتشر کرده، آلن مارتین، خالق کامیک و این شخصیت، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر گفت از منابعی شنیده است که کمپانی LuckyChap که به مارگو رابی تعلق دارد، حقوق ساخت فیلمی براساس کامیک تنک گرل را از کمپانی MGM دریافت کرده است. مارتین در ادامه توضیح داد که مراحل ساخت پروژه نیز ظاهرا چندین ماه است که شروع شده، اما در حال حاضر او یا جیمی هیولت در این پروژه حضور ندارند و مشخص نیست که خالقان اصلی تنگ گرل یا منابع اصلی کامیک بخشی از پروژه خواهند بود یا قرار است یک اقتباس متفاوت از کامیک‌های آن‌ها باشد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Tank Girl در دسترس نیست.

 Tank Girl

رابی پیش از این نقش هارلی کویین را بازی کرده بود و در صورت درست بودن این خبر و حضور احتمالی رابی در پروژه، تنک گرل دومین شخصیت کامیکی است که رابی نقش آن را بازی خواهد کرد. با این حال، رابی ممکن است تنها به‌عنوان تهیه کننده در پروژه حضور داشته باشد و شخص دیگری نقش اصلی فیلم را بازی کند. شخصیت تنک گرل یا دختر تانکی توسط آلن مارتین و جیمی هیولت خلق و در سال ۱۹۸۸ برای‌ اولین‌بار معرفی شد که یک دختر قانون شکن استرالیایی و راننده تانک بوده که برای یک سازمان دو جانبه کار می‌کرد و طی این سال‌ها محبوبیت زیادی را به‌دست آورده است. ربکا باک نام واقعی این شخصیت است. در سال ۱۹۹۵ نیز فیلم Tank Girl به‌کارگردانی راشل تالالی تولید و منتشر شد که لوری پتی نقش ربکا باک (دختر تانکی) را بر عهده داشت و در این فیلم شاهد حضور بازیگران دیگری چون نائومی واتس، آیس-تی و مالکوم مک‌داول، نیز بودیم. 

پس از نقش آفرینی در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار)، قرار است شاهد بازگشت رابی در فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) باشیم. همچنین شاهد نقش آفرینی رابی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو نیز بودیم. رابی پیش از این برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده