// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶

بازی نقش آفرینی Black Skylands رسما معرفی شد

در جریان نمایشگاه PAX West، استودیو TinyBuild Games رسما از بازی نقش آفرینی Black Skylands با انتشار تریلری رونمایی کرد.

استودیو TinyBuild Games در جریان نمایشگاه PAX West امسال اقدام به معرفی چند بازی کرد. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یکی از آن‌ها بازی Black Skylands است که توسط استودیو Hungry Couch Games در حال ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. این بازی در سبک اکشن نقش آفرینی ساخته شده است که با زاویه دید بالا به پایین، نبردهای هوایی جذاب و فانتزی‌ را به تصویر می‌کشد. تریلر معرفی بازی Black Skylands را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

محیط بازی از هزاران جزیره‌ی معلق ساخته شده است و شما در نقش یک کاپیتان کشتی هوایی باید تلاش کنید که با پشت سر گذاشتن موانع و مراحل مختلف، به سرزمین Skylands که سراسر آرامش و صلح است برسید. در این راه نیز با استفاده از ۲۵ سلاح مختلف روی زمین و در آسمان باید به مبارزه با دشمنان بپردازید. مواردی مانند شخصی‌سازی گلوله‌ها، توانایی‌های خاص و ارتقای شخصیت و کشتی هوایی هم به‌ شما کمک می‌کنند تا از بازی لذت بیشتری ببرید. این‌طور به‌نظر می‌رسد که Black Skylands قصد دارد با ارائه یک سیستم نقش آفرینی عمیق که در آن گزینه‌های بسیار زیادی برای تجربه کردن پیش‌روی شما قرار دارد، حس خوب یک بازی RPG را به‌خوبی به شما منتقل کند.

محیط کلی بازی از ۵۰ جزیره مختلف با چندین زیست‌بوم متفاوت ساخته شده است و به‌نظر می‌رسد که استودیو Hungry Couch Games یک پروژه‌ی موفق را کلید زده است. اگر این استودیو بتواند به‌خوبی از عهده این پروژه برآید، با توجه به پتانسیل بالایی که بازی دارد، احتمالا شاهد یک اثر خوب در سبک نقش آفرینی اکشن خواهیم بود. تاریخ انتشار بازی Black Skylands برابر خواهد بود با سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی و هنوز مشخص نیست که برای چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده