نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

تریلر گیم پلی بازی موبایل Rush Wars منتشر شد

به‌مناسبت انتشار محدود بازی Rush Wars در کشورهای کانادا، نیوزلند و استرالیا، استودیوی سوپرسل تریلر گیم‌پلی آن را با محوریت آشنا شدن با حال‌هوای بازی منتشر کرده است.

طرفداران و علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی کاملا با آثار استودیوی فنلاندی سوپرسل (Supercell) آشنایی دارند؛ استودیویی که توانست با ساخته‌‌های خود انقلابی در صنعت بازی‌های موبایل ایجاد و گیمرهای زیادی را ساعت‌ها سرگرم گوشی‌های همراه کند. پس از انتشار بازی‌های محبوبی چون Clash Royale ،Clash of Clans ،Hay Day، حالا نوبت به جدیدترین و ششمین بازی استراتژی این استودیو رسیده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که بازی Rush Wars فعلا به‌صورت محدود تنها برای کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند عرضه شده و هنوز خبری مبنی‌بر تاریخ انتشار نسخه جهانی آن از طرف عوامل بازی اعلام نشده است.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، تیم سازنده بازی، گیم‌پلی کوتاهی از Rush Wars را منتشر کرده‌ است تا طرفداران بازی‌های این استودیو با محیط بازی آشنا شوند و خود را برای تجربه آن بیش از پیش آماده کنند. طبق ادعایی که سوپرسل در مورد تازه‌ترین بازی اندروید و آیفون خود کرده، به‌نظر می‌رسد با یک اثر به‌مراتب بهتر از آثار ساخته شده قبلی روبه‌رو خواهیم بود؛ چراکه به گفته آنها، Rush Wars هرچیزی را که گیمرها از یک بازی استراتژی توقع دارند در خود جای داده است. در بازی علاوه‌بر هیجانی که در مسابقات و نبردهای تیمی تجربه خواهید کرد، با شخصیت‌ها و قابلیت‌های جدید و متنوع در بازی آشنا خواهید شد.

با‌توجه به سرنخ‌های موجود، به‌نظر می‌رسد بازی ترکیبی از دو اثر Clash of Clans و Clash Royale است. طبق معمول بازی‌های استراتژی، شما وظیفه دارید از پایگاه خود دفاع کنید و با فرستادن و حمله کردن به ارتش و پایگاه‌های دشمن، با خراب کردن سازه‌های آنها، سه‌ ستاره معروف را به دست بیاورید و در بازی پیشرفت کنید. از ویژگی‌های اعلام شده بازی Rush Wars، می‌توان به به‌دست آوردن و استفاده از نیروهای جدید در ترکیب خود، ملحق شدن به دوستان و تشکیل تیم، مسابقه دادن با گیمرهای سراسر جهان، به‌دست آوردن و استفاده از فرمانده‌هایی با قابلیت‌های متفاوت جهت رهبری در مسابقات، محافظت از منابع و طلاهای خود و کشف و فعال کردن نقشه‌های جدید در بازی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Rush Wars قرار است طبق معمول برای سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه شود. شما اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی و آثار استودیوی سوپرسل هستید، لطفا نظرات خود راجع‌به بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده