// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل Bullet Hell Monday؛ شلیک جهنمی

بازی Bullet Hell Monday فصول و حالات چالشی جذابی برای گیمرهایی دارد که عاشق شلوغی و اکشن بی‌پایان هستند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Bullet Hell Monday ساخته استودیو MASAYUKI ITO در سبک آرکید است که چالشی بی‌پایان را برای عاشقان آثار اعتیادآور به‌همراه خواهد داشت. این بازی اندروید حالت‌های مختلفی برای تجربه دارد و می‌توانید در بخش آنلاین مهارت خود را مورد آزمایش قرار دهید و بهترین امتیازها را کسب کنید. رکوردزنی در بازی سخت و دشوار است و رقیبان سختی در انتظار شما هستند تا آن‌ها را به چالش بکشید.

بازی آیفون Bullet Hell Monday از همان ابتدا سرعت و چالش بزرگ خودش را به شما نشان می‌دهد و با گذر از مرحله آزمایشی باید سعی در کسب بهترین امتیاز در اولین مرحله از بازی داشته باشید. بازی شامل چندین حالت است و «فصول» ساده‌ترین چیزی است که در برابر شما قرار دارد. در این بخش باید به‌دنبال ماموریت‌ها باشید و با کسب امتیاز مشخص سعی در کسب تمام ستاره‌ها داشته باشید. این فصول درواقع یک معرفی کلی از بازی به شما می‌دهد و جرعه‌ای از آتش و خونی که قرار است در آینده تجربه کنید، به شما نشان خواهد داد. مهارت‌های خود را در این بخش به‌صورت تدریجی افزایش دهید و آماده نبردی بزرگ شوید. حالت وسطی Challenge Mode نام دارد و گیمر‌های حرفه‌ای را به چالشی بزرگ دعوت می‌کند. این بخش تقریبا وقفه‌ای ندارد و باید مدام در حال شلیک به‌ المان‌های محیطی باشید. بازی در این بخش شامل محتوای عظیمی است و هیچ‌گاه حالات تکراری را نخواهید دید. باید سرعت انگشتان خود را بالا ببرید و چشم‌تان به هر طرف باشد تا تیری متوجه سفینه فضایی شما نشود. این سفینه را می‌توانید با امتیازات خود ارتقا دهید و سرعت را بالا ببرید. بازی تماما روی مهارت بنا نهاده شده است و تجربه بیش‌تر حس بهتری را به شما می‌دهد. این اثر یکی از بهترین بازی های اندروید است و در بخش Endless می‌توانید برای بقا تلاش کنید. این بخش پایانی ندارد و هر قدر که می‌توانید باید امتیاز کسب کنید. این امتیازها به‌صورت مشخص برای ارتقا کشتی در نظر گرفته شده‌اند و درخت مهارت شما را تکمیل‌تر می‌کنند.

Bullet Hell Monday
Bullet Hell Monday
Bullet Hell Monday

بازی Bullet Hell Monday پس از مدتی وارد یک هرج و مرج بزرگ می‌شود و تقریبا هیچ‌چیزی را نخواهید دید و باید مدام شلیک کنید. ترکیب رنگی جذابی در این حالت ایجاد می‌شود و بازی جذابیت گرافیکی خودش را به رخ می‌کشد. هرگز نباید بایستید؛ بلکه باید با نهایت قدرت و دقت شلیک‌ خود را ادامه دهید. اطلاعات لازم در پایین صفحه به شما نشان داده می‌شود و امتیاز کسب شده و آخرین رکورد شما قابل رویت است. اگر می‌خواهید که در لیدربرد جهانی حضور داشته باشید، باید روی نشانه‌گیری خود کار کنید و شلیک‌ها را کمی با دقت انجام دهید. این دقت باید همراه با سرعت باشد و چشمان‌تان مدام المان‌های دشمن را زیرنظر داشته باشد. گیم‌پلی بازی هم چنین امکانی را به‌شما می‌دهد و تنوع خوبی را در زمینه شلیک‌ها شاهد هستیم.

امتیاز بالا مهم‌ترین فاکتور موفقیت در بخش آنلاین بازی Bullet Hell Monday محسوب می‌شود و بازیکنانی با لول جهانی در انتظار شما هستند

بازی Bullet Hell Monday در زمینه گیم‌پلی چند انتخاب به‌شما می‌دهد و فرستادن بمب و شلیک ممتد از جمله آن‌ها است. شلیک به‌صورت خودکار صورت می‌گیرد و با گرفتن صفحه نمایش می‌توانید لیزر را به کار بیندازید. اگر هر دو طرف صفحه را هم بگیرید، بمب‌ها در انواع مختلف فعال می‌شوند. بازی دارای یک بخش آنلاین فوق‌العاده است و بهترین بازیکنان جهان برای چالشی خوب در انتظار شما هستند. می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و با نمایش لیدربرد خود یک کل کل با آن‌ها راه بیندازید. بخش آنلاین بیش‌تر روی امتیاز استوار شده است و بهترین رکورد شما نمایانگر اعتبار شما خواهد بود. در بخش چالشی شما می‌توانید حالات ساده، نرمال، سخت و جهنمی را تجربه کنید و لول خود را افزایش دهید.

Bullet Hell Monday
Bullet Hell Monday
Bullet Hell Monday
بازی از نظر گرافیکی عالی کار کرده است و یک اکشن ناب و پر جنب و جوش را با ترکیب‌های رنگی مختلف به شما نشان می‌دهد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Bullet Hell Monday خرید‌های درون برنامه‌ای است که تاثیر زیادی روی تجربه بازی دارد. دقت کنید که آیتم‌های خریداری شده موجب از بین رفتن تمام ارتقاهای روی آیتم‌ها می‌شود و باید از ابتدا این کارها را انجام دهید. این بخش تنها روی یک دستگاه کاربرد دارد و نمی‌توانید آیتم‌های خریداری‌شده خود را به دستگاه دیگری انتقال دهید. ماموریت‌های بازی شامل فصول مختلف هستند و شما برای پیشرفت باید تمام آن‌ها را پاکسازی کنید. در بالای صفحه زمان اتمام هر ماموریت نشان داده شده است و بخش‌بندی‌های مختلف آن را نیز به‌نمایش می‌گذارد.

بازی Bullet Hell Monday به‌تدریج مهارت‌های شما را بالا می‌برد و سرعت و دقت لازمه موفقیت در آن است. اگر به‌دنبال گیم‌پلی سریع و پر از جزئیات هستید، این اثر می‌تواند تا مدت‌ها شما را راضی کند. فصول بازی را گذر کنید و پس از رسیدن به مهارت، شانس خود را در بخش Challenge امتحان کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. ویدئو گیم‌پلی کوتاهی از این بازی آرکید را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Bullet Hell Monday


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده