نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

داریوش ارجمند و لیلا زارع به فیلم جدید بهروز شعیبی اضافه شدند

داریوش ارجمند و لیلا زارع به فیلم سینمایی «روز بلوا» با کارگردانی بهروز شعیبی اضافه شده‌اند.

فیلم سینمایی «روز بلوا» جدیدترین فیلم بهروز شعیبی خواهد بود. تهیه‌کننده این فیلم سینمایی محمدرضا تخت‌کشیان است. این فیلم سینمایی محصولی از سازمان رسانه‌ای اوج خواهد بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، داریوش ارجمند و لیلا زارع به این فیلم سینمایی اضافه شده‌اند. فیلمبرداری «روز بلوا» به زودی آغاز خواهد شد. فیلمنامه این فیلم ایرانی توسط مهران کاشانی با طرحی از بهروز شعیبی نوشته شده است. خلاصه داستان فیلم سینمایی «روز بلوا» به قرار زیر است:

عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است. او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

بهروز شعیبی پیش از «روز بلوا» فیلم‌های «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» را ساخته است. داریوش ارجمند و لیلا زارع پیش از این در هیچکدام از فیلم‌های بهروز شعیبی بازی نکرده‌اند. داریوش ارجمند بازی در سینما را با فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» آغاز کرد. این بازیگر تاکنون در فیلم‌هایی مانند «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «قاعده بازی»، «سگ کشی»، «راه آبی ابریشم» و «گزارش یک جشن» بازی کرده است. لیلا زارع، بازیگر فیلم سینمایی «روز بلوا» اولین فیلم بلند خود را با نام «ما همه خوبیم» در سال ۱۳۸۳ بازی کرد. وی سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «سوپراستار»، «شیفت شب»، «امتحان نهایی» و «آذر» دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره همکاری داریوش ارجمند و لیلا زارع با بهروز شعیبی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده