// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

فیل اسپنسر: بازی های داستان محور بیشتری برای ایکس باکس ساخته می‌‌شود

فیل اسپنسر در توییتر اعلام کرده است که با بیشتر شدن استودیوهای بازیسازی ایکس‌ باکس، بازی‌های داستان محور بیشتری برای این پلتفرم عرضه می‌شوند.

تا به امروز اکثر بازی‌های انحصاری ایکس باکس، آثار چندنفره بوده‌اند. این درحالی است که سونی بیشتر روی بازی‌های تک‌ نفره و داستان محور تمرکز کرده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد مایکروسافت به اهمیت بازی‌های داستان محور و قصه‌گو پی برده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در توییتر یکی از کاربران از فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، پرسیده است که آیا در آینده شاهد عرضه بازی‌های تک‌‌نفره داستانی برای ایکس‌باکس هستیم یا خیر؟ فیل اسپنسر در پاسخ به این کاربر گفته است:

بله، این مورد را تایید می‌کنم. با وجود اضافه شدن استودیوهای بیشتر به جمع استودیوهای بازیسازی ایکس ‌باکس، ما تیم‌های زیادی داریم که بازی‌های تک‌نفره قوی‌ای را توسعه داده‌اند و می‌خواهیم این مورد ادامه داشته باشد.

با خرید‌های اخیر مایکروسافت، تعداد استودیوهای بازیسازی ایکس‌باکس به رقم ۱۵ رسیده است و باید منتظر ماند و ببینیم در آینده چه بازی‌های تک‌نفره‌ای از سوی مایکروسافت معرفی می‌شوند. در حال حاضر نمی‌توان در مورد صحبت‌های اسپنسر نظر قطعی داد، زیرا توسعه هر بازی تک‌نفره با کیفیت، نیازمند زمان است و صحت صحبت‌های رئیس ایکس‌باکس در آینده مشخص می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده