// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تصاویر جدید Death Stranding چشم‌انداز زیبای بازی را نشان می‌دهد

هیدئو کوجیما تصاویر بیشتری از بازی Death Stranding را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است که چشم‌اندازهای محیط و نحوه استراحت کردن شخصیت سم را نشان می‌دهد.

مدتی است که هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، تصاویر مختلفی را از این بازی در حساب کاربری توییتر خود منتشر می‌کند. هر سری از عکس‌ها موارد مختلفی از جهان بازی نشان را می‌دهند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و عکس‌های منتشر شده، به‌تازکی کوجیما تصاویر رنگی و سیاه و سفید مختلفی را از دث استرندینگ منتشر کرده است.

این عکس‌ها در ظاهر چشم‌اندازهای زیبای بازی و محیط Death Stranding را نشان می‌دهند، اما اگر به تصاویری که سم، با بازی نورمن ریداس، در آن‌ها حضور دارد نگاه کنیم، متوجه استراحت کردن وی می‌شویم. ظاهرا بازیکنان در دث استرندینگ این قابلیت را دارند که در محیط بازی استراحت کنند. از آن‌جایی که سم دارای تجهیزات مختلفی است، احتمال دارد بازیکنان با استراحت کردن در مناطق مختلف از نقشه بازی، بتوانند تجهیزات خود را شخصی‌سازی کنند و ابزارهای مورد استفاده مختلفی را انتخاب کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Death Stranding را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی دث استرندینگ در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده