// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸

سازنده Zombie Army 4 از دلایل انحصاری بودن نسخه کامپیوتر روی فروشگاه اپیک گیمز می‌گوید

در جریان نمایشگاه E3 اعلام شد که نسخه کامپیوتر Zombie Army 4: Dead War در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است و حال استودیو ربلیون دلیل این کار را توضیح داده است.

در اوایل سال جاری میلادی بود که جیسون کینگزلی، مدیرعامل استودیو ربلیون (Rebellion Developments)، اعلام کرد که بعید است این استودیو تن به معاملات انحصاری بدهد. این در حالی است که در جریان نمایشگاه E3 2019 و معرفی بازی Zombie Army 4: Dead War، اعلام شد که نسخه کامپیوتر این بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. به‌تازگی کینگزلی در مورد این موضوع صحبت کرده است و اعلام کرده که انجام این معامله برای ربلیون خوب بوده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جیسون کینگزلی مصاحبه‌ی جدیدی را با پی سی گیمر انجام داده است و در آن اعلام کرده است که نسخه کامپیوتر Zombie Army 4: Dead War برای ۱۲ ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. همچنین در ادامه وی به این مورد اشاره کرده است که دلایل ناراحتی عده‌ای از کاربران را درک می‌کند، اما انجام این کار کمک بزرگی به شرکت ربلیون و بازی Zombie Army 4: Dead War کرده است. اگر آن‌ها این اقدام را انجام نمی‌دادند، امکان داشت بازی‌شان در مرحله‌ی فعلی قرار نگیرد.

جیسون کینگزلی دراین‌باره می‌گوید:

آن‌ها [اشاره به فروشگاه اپیک گیمز] عالی هستند؛ استیم هم همینطور. من فکر می‌کنم اپیک در حال رقابت با فروشگاهی است که بازار را در دست دارد. یکی از مواردی که می‌توانند در این راه ارائه دهند، پیشنهاد‌های انحصاری است.

وی در ادامه افزود:

از دید اپیک گیمز (Epic Games) این مورد عاقلانه است، اما باعث ناراحتی و نارضایتی بعضی از کاربران شده است. البته انجام این کار هم آن‌چنان بد نیست؛ زیرا برانگیختن خشم و ناراحتی عده‌ای از مردم، باعث جلب توجه می‌شود. یکی از چالش‌های ما و استودیوهای مستقل و هر سازنده‌ای که پول لازم برای توسعه‌ی بازی ندارد، ساخت بازی است. بدون سرمایه و بودجه چگونه به کاربران نشان دهید که بازی‌تان وجود دارد؟ قبلا از اینکه آن را بخرند، باید بازی مورد نظر را بشناسند. اکتشاف و کشف کردن مورد مهمی به‌حساب می‌آید که ازطریق آن می‌توانید خوب بودن یک بازی را متوجه شوید. این مورد، دقیقا چیزی است که اپیک گیمز آن را انجام می‌دهد. آن‌ها سخت در تلاش هستند تا بتوانند با تغییرات در سهم بازار، به‌نقطه‌ای برای رقابت کردن برسند. من فکر می‌کنم آن‌ها در کاری که در حال انجام‌اش هستند، هوش و ذکاوت دارند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Zombie Army 4: Dead War در اوایل سال ۲۰۲۰ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده