// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه فیزیکی بازی Tetris 99 در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد

نسخه فیزیکی بازی تتریس 99 به همراه یک سال اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین عرضه می‌شود.

بهمن ماه سال گذشته، درست هنگامی که توجه گیمرهای سراسر جهان به سبک نسبتا تازه‌ وارد بتل رویال جلب شده بود، بازی Tetris 99 در این سبک عرضه شد و با اینکه به نظر نمی‌رسید مجموعه‌ی قدیمی Tetris با سبک نوظهور بتل رویال همخوانی چندانی داشته باشد، موفق شد تجربه‌ای جذاب ارائه داده و نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان را دریافت کند. البته این بازی رایگان در ابتدا به‌صورت انحصاری برای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین عرضه شد و بازیکنان برای تجربه‌ی آن باید با پرداخت مبلغی در سرویس آنلاین شرکت نینتندو عضو می‌شدند. موفقیت این بازی تا جایی ادامه یافت که بازی موبایلی با نام Tetris Royale نیز با الهام گیری از این اثر عرضه شد.

حالا شرکت نینتندو اعلام کرده نسخه‌ی فیزیکی این بازی در تاریخ ششم سپتامبر (۱۵ شهریور) سال جاری با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه‌ی فیزیکی، علاوه‌بر بازی اصلی شامل یک سال حق استفاده از سرویس نینتندو سوییچ آنلاین و بسته‌ی الحاقی Big Block است که پیش‌تر با قیمت ۹.۹۹ دلار در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود. شرکت نینتندو هنوز از محتوای اضافی دیگری که گیمرها را به خرید نسخه‌ی فیزیکی این بازی رایگان ترغیب کند حرفی به میان نیاورده است. با این وجود عرضه‌ی چنین محتوایی دور از ذهن نیست.

در مورد دلیل عرضه‌ی این نسخه که به خوبی با سرویس آنلاین نینتندو هماهنگ شده و توانسته روی این پلتفرم بدرخشد باید به بسته‌ی الحاقی BIG Blocks بازگردیم؛ این DLC حالت آفلاین را به Tetris 99 اضافه کرد و پس از آن بازیکنان می‌توانستند به‌صورت آفلاین با هوش مصنوعی و بات‌های بازی به رقابت بپردازند. همچنین اعلام شده که در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی حالت آفلاین چند نفره به بازی می‌آید و کاربران می ‌توانند با هشت نفر دیگر به بازی بپردازند. علاوه‌بر آن حالت دو نفره با نام Share Battle نیز برای بازی منتشر خواهد شد. خوشبختانه طبق اعلام شرکت نینتندو این محتوای اضافی در تاریخ ششم سپتامبر یا پیش از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

آیا شما این بازی تحسین شده را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود در مورد تتریس 99 و آینده‌ی این مجموعه‌ی قدیمی را با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده