// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

رویداد کراس اور Splatoon 2 در بازی Tetris 99 برگزار خواهد شد

نینتندو رقابت بعدی بازی بتل رویال Tetris 99 را معرفی کرد و قرار است این رویداد یک کراس‌اور با بازی Splatoon 2 باشد.

بنا به اعلام نینتندو و براساس جدیدترین اخبار بازی، پنجمین رویداد Maximum Cup بازی Tetris 99 در تاریخ ۲۱ تیرماه برگزار خواهد شد و این‌بار به‌منظور گرامی‌ داشت آخرین رویداد Splatfest بازی Splatoon 2 که اواخر  ماه میلادی جاری برگزار می‌شود، فضای این رویداد با این شوتر رنگارنگ مزین خواهد شد. این رویداد تا ساعت ۱۱:۵۹ نیمه‌شب (PT) تاریخ ۱۵ ژولای (۱۱:۳۰ صبح ۲۴ تیرماه) ادامه خواهد داشت و بازیکنانی که در جریان آن موفق به‌جمع‌آوری حداقل ۱۰۰ امتیاز شوند، در بازی Tetris 99 به یک تم ویژه اسپلاتون دسترسی پیدا می‌کنند.

Interland

لازم به‌ذکر است تمامی کسانی که اشتراک Nintendo Switch Online را داشته باشند،‌ می‌توانند به‌صورت رایگان بازی Tetris 99 را تجربه کنند؛ هزینه عضویت در این سرویس چهار دلار برای یک ماه، هشت دلار برای سه ماه و ۲۰ دلار برای ۱۲ ماه است. اخیرا هم نینتندو یک بسته الحاقی ۱۰ دلاری به‌نام Big Block برای Tetris 99 منتشر کرده است که دو حالت آفلاین CPU Battle و Marathon را به بازی اضافه می‌کند و بازیکنانی که آن را خریداری کنند، می‌توانند بدون داشتن اشتراک نینتندو سوییچ، Tetris 99 را تجربه کنند. اگرچه هنوز اگر شما بخواهید در رویداد Maximus Cup بازی شرکت کنید یا با دیگر بازیکنان به‌صورت آنلاین بازی کنید، باید عضو اشتراک آنلاین سوییچ باشید.

آخرین رویداد Splatfest بازی Splatoon 2 هم در تاریخ ۲۷ تیرماه برگزار خواهد شد و در حال‌وهوایی آخرالزمانی، دو تیم Team Order و Team Chaos را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. رویداد Splatfest هفتاد و دو ساعت طول خواهد کشید و از حالت طبیعی بیشتر خواهد بود. همزمان با رویداد Splatfest، به‌روزرسانی نسخه 5.0 بازی Splatoon 2 هم در اواخر ماه میلادی جاری دردسترس دارندگان این بازی قرار خواهد گرفت.

بازی Tetris 99 بهمن ماه سال گذشته برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و به‌خاطر سبک بتل رویال نوآورانه خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما ظاهرا این بازی تنها نسخه مجموعه تتریس در این سبک نخواهد بود و به‌نظر می‌رسد یک بازی تتریس ۱۰۰ نفره دیگر هم به‌نام Tetris Royale برای پلتفرم موبایل در حال توسعه است. نسخه بتای این بازی اواخر سال میلادی جاری به‌صورت محدود برای برخی کشورها منتشر خواهد شد و ویژگی‌هایی همانند لیدربورد جهانی، چالش‌های روزانه و بخش تک‌نفره‌ Marathon خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده