نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

DLC پولی بازی Tetris 99 با محوریت حالت‌های آفلاین منتشر شد

سازندگان بازی Tetris 99 یک بسته الحاقی ۱۰ دلاری برای آن منتشر کرده‌اند که حالت‌های آفلاین را به بازی اضافه می‌کند. 

بازی Tetris 99 اوایل سال ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و در واقع یک تجربه آنلاین با محوریت بازی تتریس است. در این بازی که توسط استودیو آریکا ساخته شده و نینتندو هم آن را منتشر کرده است، ۹۹ بازیکن به‌صورت همزمان با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در تجربه‌ای بتل رویال‌مانند از تتریس، در نهایت آخرین بازیکن برنده مسابقه می‌شود. گیم‌پلی خاص و تجربه جدیدی که بازی از تتریس ارائه می‌دهد، باعث شد تا این بازی خیلی زود مورد استقبال کاربران قرار بگیرد و حتی مسابقات مختلفی هم با محوریت آن برگزار شوند. 

اما در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان یک بسته الحاقی ۱۰ دلاری برای این بازی منتشر کرده‌اند که با خرید آن، می‌توان Tetris 99 را به‌صورت آفلاین هم تجربه کرد. به طور دقیق‌تر، این بسته که Big Black نام دارد دو حالت جدید با نام‌های CPU Battle و Marathon به بازی اضافه می‌کند. در CPU Battle قادر خواهید بود با ۹۸ بازیکن دیگر مسابقه بدهید و حالت Marathon هم این امکان را فراهم می‌کند تا حالتی رکوردی را تجربه و برای پاکسازی خطوط بیش‌تر تلاش کنید. 

همچنین پس از خرید این بسته الحاقی، برای تجربه حالت‌های آفلاین جدید دیگر نیازی با داشتن اشتراک آنلاین نینتندو سوییچ نخواهید داشت؛‌ البته که هنوز هم برای تجربه آنلاین بازی داشتن این اشتراک الزامی است. نینتندو همچنین اطلاعاتی هم پیرامون رویداد Maximum Cup بعدی بازی ارائه کرده است؛ رویدادی که با نام Maximum Cup 3 از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و بازیکنان با کسب ۱۰۰ امتیاز از طریق تجربه بازی، می‌توانند جایزه این رویداد را که یک پوسته با طرح کنسول Game Boy است دریافت کنند. 

استودیو آکیرا در پایان اعلام کرد که در آینده حالت‌های مختلف دیگری برای بازی Tetris 99 معرفی خواهند شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده