// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

معرفی بازی موبایل Alabama Bones؛ به‌دنبال استخوان‌های آلاباما

در بازی Alabama Bones گیم‌پلی نوینی را تجربه می‌کنید و باید به‌دنبال استخوان‌ها و مجسمه‌هایی باشید که در غار رها شده‌اند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Alabama Bones را می‌توانید در سبک تفننی تجربه کنید که استودیو GameResort آن را با گیم‌پلی نوین و بسیار سرگرم‌کننده‌ای عرضه کرده است. این بازی اندروید شما را به یک غار می‌برد و وظیفه دارید که تمام استخوان‌ها و مجسمه‌های ارزشمند را در آن جمع‌آوری کنید. یقینا با این بازی پلتفرمر می‌توانید تا مدت‌ها سرگرم شوید و شاید بعد از مدت‌ها یک اثر متفاوت را بازی کنید.

بازی آیفون Alabama Bones در غارهای اسرارآمیز و معابد فراموش‌شده جریان دارد و شما به‌عنوان شخصیت اصلی ماجرا وظیفه دارید که در آن‌ها قدم گذارید و اشیای گران‌قیمت و ارزشمند را پیدا کنید. این اشیای گران‌قیمت در واقع همان استخوان‌ها و مجسمه‌هایی هستند که رها شده‌اند و در هر مرحله معمولا باید ۳ تا از آن‌ها را جمع‌آوری کنید. نکته جالب ماجرا این است که این اشیا چندان پنهان به‌نظر نمی‌رسند و چالش اصلی در گیم‌پلی خلاقانه آن است. این گیم‌پلی بدین‌صورت است که شخصیت اصلی مدام در حال حرکت است و هرگاه به پرتگاه یا نردبانی می‌رسد، این شما هستید که باید انتخاب کنید او چه‌کار کند و کدام مسیر را برگزیند. البته باید سریع عمل کنید و هنگامی که شخصیت شما به نقطه موردنظر رسید، روی محل موردنظر ضربه بزنید تا جابه‌جا شود. اگر این‌کار را نکنید به همان مسیر همیشگی ادامه خواهید داد. در این زمینه سازندگان کمی بد عمل کرده‌اند و تعیین مسیر شخصیت اصلی بازی به‌طور بی‌منطقی دشوار می‌شود. اما کم کم به آن عادت می‌کنید و این نکته منفی کم‌رنگ می‌شود. این بازی پلتفرمر می‌تواند روزها شما را سرگرم کند و مراحل جالبی که دارد، اصلا تکراری نیستند و هربار با یک چالش جدید روبه‌رو می‌شوید. فریب‌کاری نقش بزرگی را در گیم‌پلی بازی دارد و شما باید مراقب مجسمه‌هایی که در تیر راس شما قرار دارند، باشید. شما باید برای فرار از این تله‌ها مسیرهای ایمن را انتخاب کنید و چند قدم بعدی خود را نیز ببینید. Alabama Bones یکی از بهترین بازی های اندروید است و علاوه بر قابلیت سرگرم کنندگی، گرافیک جذاب و رنگارنگی هم دارد.

Alabama Bones
Alabama Bones
Alabama Bones

بازی Alabama Bones شامل پازل‌های مختلفی است که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند و به‌خاطر گیم‌پلی نوین بازی تازگی خودشان را تا مدت‌ها حفظ می‌کنند. شما برای رسیدن به مهارت باید بارها این اثر را تجربه کنید و تلاش کنید که حتی یک مجسمه را هم از دست ندهید. گرافیک بازی پیکسلی و رنگارنگ است و عناصر داخل غارها و معابد هم با کیفیت بالایی طراحی شده‌اند. این بازی را می‌توان نمونه خوبی برای خلاقیت در پلتفرم موبایل دانست که سازندگان به ساده‌ترین شکل ممکن توانسته‌اند یک اثر اعتیادآور و سرگرم‌کننده به فرمی جدید را ارائه کنند.

گیم‌پلی نوین بازی Alabama Bones تازگی آن را تا مدت‌ها حفظ می‌کند و مراحل پرتعداد بازی هیچ‌گاه تکراری نمی‌شوند

در کنار تجربه بازی Alabama Bones می‌توانید ماجراجویی شیرینی را هم در بازی داشته باشید و با پیش‌زمینه داستانی بازی همراه شوید. این غارهای اسرارآمیز و معابد جایی است که سال‌ها دست‌نخورده باقی مانده است و شخصیت اصلی بازی بدون ترس پا به مکان‌هایی می‌گذارد که تاکنون کسی نرفته است. سرعت بازی بالا است و شما هم باید علاوه بر گذر از یک تله‌، همزمان به فکر عبور از تله‌های بعدی باشید و دست‌تان مدام روی صفحه گوشی باشد. زمانبندی‌ در پرش‌ها و بالا رفتن از نردبان‌ها بسیار مهم است و با یک صدم ثانیه اشتباه باید مسیری طولانی را طی کنید تا دوباره به همان جا برسید.

Alabama Bones
Alabama Bones
Alabama Bones
گرافیک پیکسلی و رنگارنگ بازی روح ماجراجویی این اثر را یادآور می‌شود و چشم‌نواز است

یک دروازه در هر مرحله از بازی Alabama Bones دیده می‌شود که باید خیلی مراقبش باشید. رسیدن به این دورازه‌ها باعث به پایان رسیدن مرحله می‌شود و مهم نیست که چه تعداد از مجسمه‌ها را جمع‌آوری کرده‌اید. بنابراین بهتر است که گوشه چشمی به این دروازه داشته باشید و تا زمانی که همه مجسمه‌ها را کسب نکرده‌اید، به سراغش نروید. همیشه قدرت انتخاب در دستان شما نیست و حتما باید به انتهای دوراهی‌ها یک نگاه بیندازید و سپس انتخاب کنید. پس از گذر از آن‌ها به ناچار باید تا انتها بروید و راه برگشتی برای‌تان وجود ندارد. یکی از نکات منفی بازی در تبلیغات مداومی است که نشان داده می‌شود و پس از مدتی آزاردهنده می‌شود.

بازی Alabama Bones در زمره یکی از بهترین آثار سرگرم‌کننده پلتفرم موبایل قرار می‌گیرد و همزمان از دیدگاه گیم‌پلی و گرافیک هنری زیبایش عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. کافی است با یک دست شروع به تجربه بازی کنید و چالشی را تجربه کنید که سخت نیست اما به‌سادگی می‌تواند شما را فریب دهد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Alabama Bones


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده