// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

G.SKILL از حافظه‌های جدید Trident Z Neo مجهز به نورپردازی RGB رونمایی کرد

شرکت تولید کننده‌ی قطعات سخت‌افزاری رایانه‌ای G.SKILL به‌تازگی از خط تولید حافظه‌ی رم جدید خود با نام Trident Z Neo رونمایی کرده است.

شرکت تولید کننده‌ی قطعات سخت‌افزاری رایانه‌ای G.SKILL به‌تازگی از خط تولید حافظه‌ی رم جدید خود با نام Trident Z Neo رونمایی کرده است و مدعی شده که این سری جدید از حافظه‌های رم که از نوع DDR4 هستند، با سرعتی بالغ بر ۳۶۰۰ مگاهرتز و تایمینگ CL14، مختص پردازنده‌های سری ۳۰۰۰ شرکت AMD و پلتفرم‌های مجهز به تراشه X570 طراحی و تولید شده‌اند.

neo

طبق اعلام شرکت مذکور رم‌های جدید به منظور بکارگیری درکنار پلتفرم X570 در نظر گرفته شده‌اند. حافظه‌های رم Trident Z Neo به پخش‌کننده‌ی حرارت دوگانه‌ی و سیستم نورپردازی RGB مجهز شده‌اند که قابلیت شخصی‌سازی و تنظیم کامل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

شرکت G.SKILL مدعی شده که حافظه‌های جدید Trident Z Neo برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد مطلوب طراحی شده‌اند تا بتوانند درکنار جدید‌ترین خانواده‌ی پردازنده‌های شرکت AMD و مادربورد‌های X570، تجربه‌ای متفاوت را برای گیمیرها و دیگر مصرف‌کنندگان به ارمغان آورند.

به نظر می‌رسد که رمزارزها مدل Neo می‌توانند درکنار پردازنده‌ی سری ۳۰۰۰ شرکت AMD و پلتفرم‌های مجهز به تراشه‌ی X570 عملکرد خیره کننده‌ای را ارائه کنند. شرکت G.SKILL با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این حافظه‌های جدید توانسته‌اند با بهره‌گیری از روش خنک‌سازی نیتروژن مایع و ثبت رکورد ۵۷۷۴ مگاهرتز، به سریع‌ترین حافظه‌های رم جهان تبدیل شوند.

ماژول‌های Trident Z Neo از PCBهای ۱۰ لایه بهره‌مند هستند و در فرکانس‌های کاری مختلفی برای عرضه آماده شده‌اند. کاربران می‌توانند هم‌اکنون بالاترین مدل این مجموعه که با سرعت پایه‌ی ۳۶۰۰ مگاهرتز و تایمینگ CL14-15-15-35 عرضه شده‌اند را سفارش دهند. علاوه‌بر این گفته شده که طیف گسترده‌ای از ظرفیت‌های مختلف پیش روی کاربران قرار دارند و آن‌ها می‌توانند مجموعه‌ی ۶۴ گیگابایتی(شامل ۴ عدد رم ۱۶ گیگابایتی) را سفارش دهند.


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده