// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Dr. Mario Word تا Teppen

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Bottle Cap Challenge 2019 گرفته تا دو بازی Gladiator: Death Arena و Pandea Stones را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم تیر ماه، بازی‌های مختلفی عرضه شده‌اند که تعدادی از آن‌ها در سبک اکشن هواپیمایی و Shoot 'em Up هستند. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به سری دکتر ماریو هستید، بازی اندروید و آیفون Dr. Mario World می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی و همچنین کاراکترهای بازی‌های کپکام (Capcom) می‌توانند بازی آیفون و اندروید Teppen را تجربه کنند. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به بازی‌های هفته سوم تیر ماه پلتفرم موبایل داشته باشیم.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Astral Defense

‌Astral Defense

Astral Defense یک بازی هواپیمایی و تیراندازی با طراحی‌های پیکسلی است که در آن دشمنان به‌صورت موج‌های مختلف، به شما حمله می‌کنند. بازی تجربه‌ای نسبتا چالش‌برانگیز است اما در عین حال قابلیت‌هایی کاربردی هم در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی Astral Defense

Boom Pilot

Boom Pilot

Boom Pilot هم یکی دیگر از بازی‌های هواپیمایی اندروید و آیفون هفته سوم تیر ماه پلتفرم موبایل است. در اینجا بازیکنان باید در پنج جهان مختلف مراحل بازی را پشت سر بگذارند و ربات‌ها را از بین ببرند. در انتهای هر جهان هم یک باس فایت منتظر شما است.

دانلود بازی Boom Pilot

Bottle Cap Challenge 2019

Bottle Cap Challenge 2019

چالش باز کردن در بطری، یکی از مواردی است که این روزها میان اشخاص معروف درحال برگزاری است. حال استودیو Airapport با ساخت بازی Bottle Cap Challenge 2019 سعی کرده است تجربه‌ی متفاوتی از این چالش را در دسترس بازیکنان آیفون و اندروید قرار بدهد. بازیکنان باید تنها با یک ضربه در بطری‌ها را باز کرده و ستاره‌های مختلفی را جمع‌آوری کنند.

دانلود بازی Bottle Cap Challenge 2019

Bumpin’ Dungeon

Bumpin’ Dungeon

در بازی موبایل Bumpin’ Dungeon بازیکنان هدایت دختری به نام هانی را برعهده می‌گیرند که در تلاش است با کشتن دشمنان مختلف، از Bumpin’ Dungeon فرار کند. در این بازی پازل محور بازیکنان برای پشت سر گذاشتن اتاق‌ها و مراحل بازی، تعداد حرکات محدودی دارند که این مورد باعث سخت‌تر شدن بازی شده است.

دانلود بازی Bumpin’ Dungeon

ChessFinity

ChessFinity

تیم سازنده ChessFinity با استفاده از قوانین بازی شطرنج و اعمال نوآوری سعی کرده است تجربه‌ی جدید و سرگرم کننده‌ای را در دسترس بازیکنان قرار بدهد. در ChessFinity بازیکنان در یک مسیر بی‌پایان قرار می‌گیرند. در ادامه تنها هدایت یکی از مهره‌های شطرنج را به‌دست می‌گیرید و باتوجه‌به محیط و نوع حرکت مهره شما، می‌توانید موانع را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی ChessFinity

Dr. Mario World

Dr. Mario World

بازی موبایل Dr. Mario World جدیدترین نسخه از مجموعه Dr. Mario است که خاطرات کاربران قدیمی را زنده می‌کند. در دکتر ماریو ورلد بازیکنان باید ویروس‌هایی را از بین ببرند که به Mushroom Kingdom حمله کرده‌اند. از نظر گیم‌پلی، ویروس‌ها در سه رنگ مختلف دسته‌بندی می‌شوند و بازیکن قرص‌هایی را در اختیار دارد که باتوجه‌‌به رنگ آن‌ها، می‌توانید ویروس‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Dr. Mario World

Flappy Royale

Flappy Royale

Flappy Bird یکی از بازی‌های موبایلی بود که به محبوبیت زیادی رسید و توسعه‌دهندگان مختلفی با الهام از این بازی سعی کردند تجربه‌ متفاوتی را ارائه دهند. بازی موبایل Flappy Royale جزو یکی از بازی‌هایی است که برگرفته از فلپی برد است، اما در سبک بتل رویال ساخته شده است. بازیکنان باید با ۹۹ نفر دیگر رقابت کنند و آخرین شخصی که زنده می‌ماند، برنده است.

دانلود بازی Flappy Royale 

Gladiator: Death Arena

Gladiator: Death Arena

Gladiator: Death Arena یک بازی مبارزه‌ای سه‌بعدی است که مخاطبان می‌توانند جنگجو خود را انتخاب کرده و با سایر گلادیاتورها مبارزه کنند. همچنین می‌توانید جنگجوهای مختلفی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند. با پیروزی در مبارزات، می‌توانید طلا کسب کنید تا سلاح و تجهیزات قوی‌تری را خریداری کنید.

دانلود بازی Gladiator: Death Arena

Isometric Squared Squares

Isometric Squared Squares

اگر علاقه‌مند به بازی‌های معمایی و آرکید هستید، بازی موبایل Isometric Squared Squares می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. تیم سازنده در این بازی موبایل از طراحی‌های دو‌بعدی و سه‌بعدی استفاده کرده است. بازیکن برای حل معماهای هر مرحله، باید بین ساختار دو‌بعدی و سه‌بعدی بازی سوییچ کند.

دانلود بازی Isometric Squared Squares

Meridian 157: Prologue

Meridian 157: Prologue

بازیکن در بازی اپیزودیک Meridian 157: Prologue هدایت کارآگاهی به نام دیوید زندر را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد روی ناهنجاری هوایی شمال اقیانوس آرام، تحقیق کند. گیم‌پلی بازی، ساختار اشاره و کلیک دارد و معماهای مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است. برای پیشرفت در داستان بازی باید آن‌ها را حل کنید.

دانلود بازی Meridian 157: Prologue

Mighty Quest for Epic Loot

Mighty Quest for Epic Loot

در بازی اکشن ماجراجویی Mighty Quest for Epic Loot، بازیکنان هدایت قهرمانی را به‌دست می‌گیرند که باید دشمنان خود را از بین ببرد و تخت پادشاهی سرزمین Opulencia را پس بگیرد. یکی از موارد مهم در بازی، جمع‌آوری لوت‌های بهتر است که باعث افزایش قدرت قهرمان داستان در طول بازی می‌شود.

دانلود بازی Mighty Quest for Epic Loot

Muon|Blast

Muon|Blast

Muon|Blast یک بازی هواپیمایی و اکشن است که نبردهای سرعتی و هیجان‌انگیزی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین موسیقی و جلوه‌های بصری بازی هم کیفیت مطلوبی دارند. بازیکنان برای پشت سر گذاشتن مراحل، باید دشمنان مختلفی را از بین ببرند و حواس خود را هم جمع کنند تا کشته نشوند.

دانلود بازی Muon|Blast

NimbleNaut

NimbleNaut

در جریان هفته سوم تیر ماه، شاهد عرضه شدن بازی‌های هواپیمایی و Shoot ‘em Up مختلفی هستیم. NimbleNaut هم یکی دیگر از بازی‌های Shoot ‘em Up با طراحی و ظاهری قدیمی است که سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. در این بازی بازیکنان در طول ماجراجویی خود با ۱۱ باس قدرتمند روبه‌رو می‌شوند که هرکدام طراحی منحصربه‌فردی دارد.

دانلود بازی NimbleNaut

Panda and Dog: Always Dog Cute

Panda and Dog: Always Dog Cute

در جریان بازی موبایل Panda and Dog: Always Dog Cute بازیکنان می‌توانند یک سگ خانگی دوست داشتنی داشته باشند که با غذا دادن و خرید لباس‌های مختلف، او را شخصی‌سازی می‌کنند. البته برای انجام این کار باید قلب‌ جمع‌آوری کنید که نقش پول را در بازی دارند.

دانلود بازی Panda and Dog: Always Dog Cute

Pandea Stones

Pandea Stones

اگر علاقه‌مند به بازی‌های دو بعدی و پلتفرمر هستید، بازی موبایل Pandea Stones می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. داستان بازی در سیاره‌ای خیالی به نام پاندئا روایت می‌شود که باید سنگ‌های پاندئا را پیدا کنید؛ سنگ‌هایی که حکم محافظ این سیاره را دارند.

دانلود بازی Pandea Stones

Pixel Knights Online

Pixel Knights Online

بازی موبایل Pixel Knights Online یک بازی نقش آفرینی و MMO است که سعی دارد به‌واسطه طراحی‌های دو بعدی و پیکسلی خود، یاد و خاطره بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO قدیمی را زنده کند. حالت‌های مختلفی از جمله آرنا برای بازی طراحی شده است که درکنار دوستان خود، می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

دانلود بازی Pixel Knights Online

Planet Automata

Planet Automata

Planet Automata یک بازی Shoot ‘em Up و هواپیمایی است که نبردهای فضایی را در آن تجربه خواهید کرد. این بازی موبایل دارای ۶ مرحله است که در انتهای هر مرحله یک باس فایت برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. همچنین هر مرحله سه درجه سختی متفاوت دارد که بازیکنان برای به‌چالش کشیدن خود، می‌توانند درجه سختی مراحل را بالاتر ببرند.

دانلود بازی Planet Automata

Santorini Board Game

Santorini Board Game

در بازی موبایل Santorini Board Game که برگرفته از یک بازی رومیزی به همین نام است، شما ازطریق مهره خود باید در محیط حرکت کنید و ساختمان‌های مختلفی بسازید. بازی دارای حالت تک‌نفره داستانی و همچنین بخش آنلاین است که در آن با سایر بازیکنان رقابت می‌کنید.

دانلود بازی Santorini Board Game

Soccer Pinball Pro

Soccer Pinball Pro

Pinball را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده دانست که تابه‌حال شاهد ترکیب این بازی با سایر سبک‌ها بوده‌ایم. بازی موبایل Soccer Pinball Pro یک بازی ترکیبی از ورزش فوتبال و بازی پین‌بال به‌حساب می‌آید. در اینجا بازیکنان باید توپ فوتبال را ازطریق اهرم‌های پین‌بال وارد دروازه حریف کنند.

دانلود بازی Soccer Pinball Pro

Sorority Rites VN

Sorority Rites VN

Sorority Rites VN روایت‌گر ماجراجویی ترسناک و دلهره‌آور دختری به نام مایلز است که برای پشت سر گذاشتن آداب و رسوم محلی دوستان مدرسه‌ای خود، وارد عمارتی قدیمی و مرموز می‌شود. ساختار انیمه‌ای و رمان محور بازی سبب شده است تا جدا از کاربران بازی‌های ترسناک، هواداران بازی‌های شرقی هم به‌سراغ Sorority Rites RN بروند.

دانلود بازی Perfect Shift

Teppen

Teppen

Teppen یک بازی اندروید و آیفون از سوی شرکت کپکام است که در سبک کارتی طراحی شده است. در این بازی، بازیکنان کارت شخصیت‌های بازی‌های کپکام را به‌دست می‌گیرند و باید حریف خود را ازطریق این کارت‌ها از بین ببرند. همچنین برای آزاد کردن قهرمان‌های بازی، باید بخش داستانی را کامل کنید.

دانلود بازی Teppen

Train Station 2: Tycoon Sim

Train Station 2: Tycoon Sim

علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز می‌توانند در جریان بازی‌های هفته سوم تیر ماه پلتفرم موبایل، نگاه ویژه‌ای به بازی موبایل Train Station 2: Tycoon Sim داشته باشند. در اینجا بازیکنان باید سازمان و اداره راه‌آهن مخصوص خود را راه‌اندازی کنند و به یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران در زمینه راه‌آهن تبدیل شوند.

دانلود بازی Train Station 2: Tycoon Sim

Walk Master

Walk Master

Walk Master یک بازی شبیه‌سازی آرکید راه رفتن است که المان‌های بازی‌های اکشن را هم در خود جای داده است. البته این بازی موبایل سعی دارد ساختار متفاوت و بامزه‌ای نسبت به سایر بازی‌های شبیه‌ساز در دسترس بازیکنان قرار بدهد.

دانلود بازی Walk Master

Word Falls

Word Falls

Word Falls سعی دارد یک سرگرمی نامحدود و تمام نشدنی را در دسترس بازیکنان پلتفرم موبایل قرار بدهد. زمان موردی است که باید به آن توجه داشته باشید و قبل از تمام شدن وقت خود، کلمات مخفی قرار داده شده در میان حروف داخل محیط را پیدا کنید.

دانلود بازی Word Falls


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده