// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بتل‌ پس Apex Legends دارای چالش های مخصوص است

پس از واکنش‌های کاربران به‌نحوه‌ی پیشرفت سطح بازیکنان در فصل اول، ریسپاون در فصل دوم از چالش‌ها برای سرعت بخشیدن به این بخش استفاده خواهد کرد.

یکی از مواردی که کاربران Apex Legends در جریان فصل اول به آن اعتراض کرده بودند، این بود که نحوه‌ی پیشرفت سطح بازیکنانی که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند، بسیار آرام است و سرعت پیشرفت بسیار کم است. ازاین‌رو استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی ایپکس لجندز، سیستم تازه‌ای را طراحی کرده است تا در فصل دوم، کاربرانی بتل‌پس بازی بتوانند به این روند سرعت ببخشند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، لی هورن، مدیر تولید ایپکس لجندز، به‌تازگی اعلام کرده است که آن‌ها چالش‌های روزانه و هفتگی را برای فصل دوم بازی Apex Legends در نظر گرفته‌اند. در ادامه اعلام کرده است که این چالش‌ها به پیشرفت بازیکنان بتل‌پس بازی سرعت می‌بخشد. بیش از نیمی از چالش‌های هفتگی در نظر گرفته شده، سطح بتل‌پس شما را افزایش می‌دهد. این در حالی است که سایر چالش‌های هفتگی و روزانه، ستاره‌های مخصوصی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

این ستاره‌ها با XP دریافتی شما از بازی‌هایی که انجام می‌دهید، ترکیب می‌شود. ازطرفی ترکیب این دو مورد و مشارکت در چالش‌های هفتگی بیشتر سبب می‌شود تا سطح بتل‌پس شما به‌صورت کامل افزایش پیدا کند. سیستم چالش‌های روزانه هم بدین ترتیب است که هر روز، سه چالش از ۲۰۰ چالش مختلف را به‌صورت تصادفی دریافت می‌کنید. همچنین هفت چالش هم به‌صورت تصادفی به‌عنوان چالش‌های هفتگی در نظر گرفته می‌شوند.

کاربران برای اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی کار کرد سیستم ستاره‌ها و چالش‌های بازی Apex Legends، می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. بااین‌حال باید منتظر ماند و ببینیم چالش‌های ذکر شده، چه تغییراتی را در ساختار بازی به‌وجود می‌آورند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده