نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

نتفلیکس حقوق ساخت فیلم Tick, Tick… Boom را به‌دست آورد؛ احتمال حضور اندرو گارفیلد

نتفلیکس سرانجام توانست برنده رقابت حق ساخت و پخش فیلم Tick, Tick… Boom شود و از اندرو گارفیلد به‌عنوان گزینه اصلی حضور در این فیلم یاد می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس برنده رقابت دریافت حق ساخت و انتشار فیلم Tick, Tick… Boom (تیک، تیک... بووم) شده است. شبکه Netflix توانست در یک رقابت با پشت سر گذاشتن رقیبانی قدرتمند، برنده حق ساخت این فیلم موزیکال شود که لین-منیول میراندا، سازنده تئاتر موزیکال Hamilton (همیلتون)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که اندرو گارفیلد گزینه اصلی بازی در این اثر است که هنوز قراردادی نهایی نشده و مذاکره نتفلیکس با این بازیگر ادامه دارد. استیون لونسون، نویسنده تئاتر موزیکال Dear Evan Hansen (ایون هنسن عزیز) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tick Tick Boom را بر عهده دارد که این فیلم قرار است براساس تئاتر موزیکال و کتابی اثر جاناتان لارسون، تولید و منتشر شود.

Andrew Garfield

اتفاقات فیلم Tick, Tick … Boom در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد که داستان جان، یک آهنگساز تئاتر مشتاق در شهر نیویورک را دنبال می‌کند که به دنبال نوشتن کتاب و تئاتر موزیکال Superbia است. او امیدوار است که این تئاتر موسیقی بزرگ بعدی آمریکایی باشد و او سرانجام به این مهم دست پیدا کند. جان از نامزدش، سوزان احساس فشار می‌کند که از این زندگی خسته شده و به دنبال رسیدن به آرزوی شغلی خود است. در همین حال بهترین دوستش، مایکل، آرزوهای خلاقانه خود را برای یک کار تبلیغاتی با پرداخت بالا در خیابان مدیسون کنار گذشته است و حال جان که در آستانه تولد ۳۰ سالگی است، این اضطراب که آیا این رویا ارزش این هزینه را دارد یا خیر، در حال غلبه کردن به او است.

لین-منیول میراندا

میراندا پیش از این از کارهای لارسون برای ساخت کارها یا بازی‌های خود الهام گرفته بوده است و حال قرار است یک اقتباس مستقیم از یکی از کارهای او تولید و منتشر کند. میراندا پیش از این تئاتر موزیکال In the Heights را ساخته بود که برای آن ۴ جایزه تونی دریافت کرده است و اکنون برادران وارنر در حال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس آن است. انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Tick, Tick… Boom در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده