نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Dark Phoenix با محوریت قدرت گرفتن جین گری

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Dark Phoenix منتشر شده که در طول آن شاهد نمایش قدرتمند شدن جین گری هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من: دارک فینیکس) منتشر شده است. با اینکه بیشتر این تصاویر را در تریلرها و نمایش‌های قبلی مشاهده کرده بودیم، اما این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی نیز است که در طول تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس)، شاهد گرفتار شدن جین گری در شاتل فضایی و دریافت قدرت دارک فینیکس توسط او هستیم و در ادامه استفاده او از این قدرت نمایش داده می‌شود و در واقع تمرکز این ویدیو روی مراحل قدرت گرفتن این میتونت پر قدرت است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Dark Phoenix آخرین فیلم از مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) است که اقتباسی از یکی از محبوب‌ترین کامیک‌های این مجموعه است که اخیرا اطلاعاتی از مدت زمان آن فاش شده که به نظر می‌رسد حداقل طبق این اطلاعات، مدت زمان این فیلم کمتر از دو ساعت است. علاوه بر این تبلیغ تلویزیونی، پوستر جدیدی از فیلم Dark Phoenix نیز منتشر شده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی این قسمت هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Dark Phoenix

فیلم Dark Phoenix به کارگردانی سیمون کینبرگ، برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، جسیکا چستین، نیکولاس هولت، تای شرایدن، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز، کتا ابرهارت، دنیل کادمور، اندرو استلین و اسکات شپرد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، گفته می‌شود که لامار جانسون نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش او منتشر نشده است. همچنین طبق شایعات منتشر شده، شخصیت دزلر (Dazzler) نیز در قسمت جدید فیلم X-Men حضور دارد، اما اطلاعاتی از بازیگر آن در دسترس نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده