نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Jessica Jones تایید شد

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشار تیزری کوتاه تاریخ انتشار فصل سوم و پایانی سریال Jessica Jones را تایید و اعلام کردند.

اوایل این ماه بود که شبکه نت فلیکس اعلام کرد که فصل سوم و پایانی سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) در طول ماه ژوئن امسال (خرداد یا تیر) از این سرویس استریم محبوب منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ رسمی انتشار فصل پایانی این سریال ابرقهرمانی تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix و بخش تلویزیونی مارول با انتشار تیزری اعلام کردند که فصل پایانی سریال Jessica Jones در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد. این تیزر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد و تنها در آن شاهد حضور شخصی هستیم که جسیکا جونز را شیاد و متقلب معرفی می‌کند و ظاهرا به دفتر او حمله‌ور خواهد شد. قابل انتظار است که طی روزهای آینده شاهد انتشار تریلر رسمی فصل سوم سریال جسیکا جونز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تیزر، شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فصل سوم سریال Jessica Jones را نیز منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور و بازگشت جسیکا جونز با بازی کریستن ریتر، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

سریال Jessica Jones

Jessica Jones

سریال Jessica Jones آخرین سریال مشترک شبکه نتفلیکس با مارول است و پس از آن، پرونده این سریال‌ها بسته خواهد شد. پیش از این نتفلیکس ادامه پخش سریال‌های مشترک خود با مارول را که شامل سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل، سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل و سریال The Punisher (پانیشر) پس از دو فصل می‌شد، لغو کرده و همچنین تایید کرده بود که سریال جسیکا جونز نیز در فصل سوم به پایان خواهد رسید. با این حال، شبکه استریم هولو (Hulu) به احیای این سریال‌ها ابراز علاقه کرده است.

کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، کری-ان ماس در نقش جری هوگارت و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jessica Jones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته ملیسا روزنبرگ وظیفه ساخت فصل پایانی سریال جسیکا جونز را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده